Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۸روزه نحوه استفاده از قطره چطور هست.به خاطر ترشحات چشماش از داروخونه گرفتم
- ورم لب
- درد گرفتن پشت سر کودک
از صبح درد شدیدی رو در پس سرش احساس می کنه . سه سالشه و تا حالا همچین سابقه ای نبوده در ضمن پدر و مادر هم در دو سه روز قبل همچین احساسی رو داشتن ولی زود خوب شدن
- گلو درد بدون هیچ علائم دیگر
سلام دختر من ۱۳ سالشه همش سرفه میکنه اصلا تب،بدن درد و هیچ علائم دیگه ای نداره فقط سرفه هاش خیلی شدیده یه وقتایی تا ۲ ساعت سرفه نمکنه یه وقتایی هم سرفه هاش تا نیم ساعت قابل کنترل نیست میشه یه راهکار برای درمانش بگید
- درمان اسهال کودک ۱ سال و ۵ ماهه
سلام ببخسید پسرم ۱ سال و ۵ ماهشه ...الان ۵ روزه که اسهال داره و روزی ۵ الی ۶ باز اسهال آبکی داره ..۲ روز پیش دکتر متخصص بردمش و آزمایش مدفوع براش نوشت ولی دکتر دگفت چیزی نیست ولی متاسفانه هنوزم اسهال داره ...میخواست بدونم چکار کنم ..ایا پودر پدی لاکت زینک بهش بدم یا نه ..الان چندتا از دندوناشم داره در میاد میتونه از اون باشه یا نه ...لطف راهنمایم بکنید ..اگه دارویی نیاز داره بگید تا بهش بدم ...بهدغیر از اسهال هیچ گونه علائمی مثل تب و استراغ و بی حالی نداره و فقط روزی ۵ الی ۶ بار اسهال داره و بعثی موقعه ها کمی مدفوعش سفتره و بیشتر اسهال آبکی داره ...تو ندفوعشم خون نیست ... ممنون
- خارش آلت تناسلی
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمشه. دو روزه خارش شدید در ناحیه آلت تناسلی داره. ولی قرمز یا متورم نشده. دلیلش چی میتونه باشه و چطور باید درمان بشه؟ ممنونم
- لک سفید
یه لکه بزرگ سفید از نوزادی تو شکمش بود دکتر بردم گفت چیزی نیست آیا درسته؟ بعد گفت زیاد نشه چند وقتیه زیاد شده بنظرتون چه بیماریه؟
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- ؟
سلام دکتر خسته نباشید آیا ضربه به سر نوزاد واسه آینده مشکلی پیش نمی آورد؟
- کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- علت پلک زدن های محکم و مشخص در کودکان چیست
با سلام و خسته نباشید دخترم ۵ سال و ۶ ماهه است وقتی حدودا دو سالش بود مدتی مدام پلک های مشخص و با فشار میزد دکترهای متعددی حتی در تهران بردیمش بعد از معاینات کامل گفتن مشکل عصبی است و از نظر جسمی کاملا سالمه هر چیزی که باعث ایجاد ترس و نگرانی در بچهمیشد رو کلا حذف کردیم بعد از مدتی خوب شد الان نزدیک ۱۰ روز است که دوباره این اتفاق افتاده دید و بیناییش رو بررسی کردیم به ظاهر اوکی است میخواستم ببینم مشکل دوباره از نظر روانی پیش اومده که این موضوع تکرار شده یا دوباره باید بررسی کامل شود
- سر درد کودک
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمک کنید خیلی نگرانم دختر شش و نیم ساله ای دارم که مدت دو ساله سر درد داره .دو طرف سرش درد داره و وقت هایی که صدای بلند یا حتی صدای آروم تلویزیون رو بشنوه دو طرف سرش درد میگیره. دکتر مغز و اعصاب گفت باید عکس از سرش بگیره و قرص نور تریپتیلین و پرانول تجویز کرد که من بهش ندادم چون ترسیدم خطرناک باشه حالا آقای دکتر تو رو به خدا راهنمایی بفرمایید که آیا تصویر برداری از سر برای بچهاین سنی خطرناک نیست چون با دارو بیهوشی میکنند و داروها رو بهش بدم یا نه؟ و به نظرتون مشکلش چیه اگر میگرن باشه خطرناکه؟ می چیکار کنم که بهتر بشه لطفا به تمام سوال هام پاسخ بدید
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی

