Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- بیماری کودکان
سلام پسر 10 ماهم دچار تب شده نمیدونم چیکارکنم نمیزاره از دستمال خیس استفاده کنم یا قطره استامیفون بدم باید چیکار کنم تا تبش بیاد پایین
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید
با سلام
دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک دو ساله چقدر است؟
و اینکه بدون آزمایش، استفاده از این شربت ضرری ندارد؟ - استفاده از قرص روكين در شيردهي؟
با سلام اقاي دكتر من٢٣بهمن زايمان سزارين داشتم وتا نزديك٦٥روز خونريزي داشتم كه سونوگرافي بقاياي جنين دادم و خداروشكر چيزي نبود و رحم من پاك بود بعد از ان به مدت ١٠روز پاك بودم و دوباره شروع خونريزي تا يك هفته بعد از ان دوباره تا٢٠روز پاك بودم وبعد دوباره تا١٢روز خونريزي داشتم بعد قرص هاي لاينسترنول رو مصرف كردم كه خونريزي ام قطع شه تا يك هفته قطع شد و در حين مصرف قرص دوباره خونريزي ام شروع شد مصرف قرص رو قطع كردم دكتر زنان بهم قرص روكين داد ولي به دليل بودن در رده xنتونستم بخورم در ضمن رحمم هم در اثر بارداري بسيار نازك شده الان بايد چيكار كنم با تشكر
- برای درمان اسهال کودک دو ساله چه کن
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- برگشت ناگهانی نوزاد به عقب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ماه وده روزه س امشب یهو دستم پشتش نبود برگشت به عقب طوری که نفسش بند اومد و گریه بی صدا کرد شدید تکونش دادم صداش دراومد بعد چنددقیقه هم آروم شد بنظرتون مشکلی پیش اومده براش
- استفراغ پرتابی نوزاد
نوزادم ۲۵روزشه هر روز یه بار استفراغ پرتابی داره
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- در مورد امپول دگزامتازن
کودک دوسالونه ماه دارم که سرفه های خشک زیاد وخز خز سینه داره براش امپول دگزا تجویز کرده ایا خطر ناک است یا نه وعواقب زیان اور می تواند داشته باشه ممنون میشم پاسخ دهید
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- شیر پاستوریزه
برای کودک یکسال و یکماهه شیر پاستوریزه پرچرب میدهم، آیا باید بجوشانم حتما؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- خوردن لیدی میل
ببخشید دکتر دخترمن کولیک داره میتونم لیدی میل مصرف کنم یا ضررداره برای دخترن
- تب
پسرم ۸سالشه و حدودا۴۵ کیلو هست دیروز از سرفه مریضیش شروع شده امروز تب کرده و بااینکه شربت استامینوفن میدم تبش زیادپایین نمیاد شیاف میزنم هم یکم پایین میاد و دوباره مجددتبش بالا میره شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و آموکسی سیلین و شربت گلو پدی کاف میدم بهش الان چیکاربایدبکنم خیلی میترسم
- چشم
سلام واحترام پسرم یک سال پنج ماهشه..روی سفیدی چشماش لکه داره خاکستری تیره..ازچی هست.ممنون
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟

