Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام پسرم یک سال پنج ماهشه چند روزه اسهال داره توی اسهالشم عفونت داره چی بهش بدم بخوره
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برحسب سی سی برای نوزاد ۱۰ ماهه که ۸ کیلو هستش چقدره؟؟
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- الت تتاسلی دفن شده
سلام پسری ۱۰ ساله دارم که از بدو تولد دچار دفن آلت میشد و کامل آلت به داخل شکم کشیده می شد بردم دکتر گفتن بعد دو سالگی خوب میشه اما نشد و هفت سالگی بردم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی نداره و دوباره ۹ سالگی بردم پیش دکتر اورولوژی و دوباره گفتن طبیعی هست و مشکلی نداره الان هم ۱۰ سالش ولی هنوز حالت طبیعی نداره و بیشتر وقتها آلت داخل شکم هست من چیکار کنم مشکل چیه پیش چه دکتری ببرم
- در مورد گلاب
سلام وقت بخیر بچه من ۱۲ماهشه هنوز یکسالِش تموم نشده.میشه بهش گلاب داد؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ برا بچه ۸ ساله ضرر دارد من نمیدونستم باید ۵۰ استفاده کنم
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- درد شکم کودک یک ماهه
- میزان شربت آزیترو۲۰۰برای کودک ۸ساله
باوزن۲۲ کیلو
- شیر نخوردن در بیداری
- حساسیت به شیر گاو
دخترم به شیر گاو حساسه دوماهشه ایا باید مصرف گوشت گاو و گوسفند و جگر و کله پاچه قطع بشه؟ یا فقط لبنیات؟
- چرا نوزادم بعد از خوب شدن از عفونتسینه شیر نمیخورد وکم وزن شده
نوزاد دخترم کم وزن به دنیا اومد 2کیلو و165گرم علتش رو هم دکتر گفت توبدن من عفونت از طرف من وارد بدنش شده و باعث رشد نکردند شده ولی خدا رو شکر همه اندام هاش سالمه فقط خیلی کوچولو بود ولی رشد سعودی داشت بعد دنیا آمدنش ولی وقتی 2ماهش شد مدفوعش اسهال مانند توجه نکردم گفتم بعد مدتی خوب میشه ولی الان که پنج ماهشه هنوزم مدفوعش رقیق وبد بوه ومشکل دیگش دوهفته پیش سینش عفونت کرد وبردمش دکتر بهش استامینوفن یه چرک خشکن خارجی داد به زور بعد دوهفته عفونتش رفع شد الان خوبه حالش ولی مشکلش اینه که شیر زیاد نمیخوره رشد نکرده و وقتی که شیر بهش میدم یه زره میخوره که شیرم میریزه امتناع از خوردن میکنه وقتی به زور میخوام بهش شیر بدم گریه شدید میکنه ناچار بهش شیر نمیدم چیکار کنم که شیر بخوره فقط دوسه دقیقه شیر میخوره حتی شیر خشک هم بهش دادم ولی نمیخوره چیکار کنم آقای دکتر
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم۷ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره بهش آپتامیل اچ آ دادم که دوباره خس وسرفه داره ودیشب دوبارشکمش کار کرده وبدبود وآبکی بود الان بخوام شیرش عوض کنم چی بدم بهش توی خواب بیقراره من۷ماهه یک شب خواب راحت نداشتم بهش آپتامیل پپتی جونیور هم دادم ولی یه شب دادم نمیدونم اون بهش میسازه یا نه توروخدا منو راهنمایی کنید من خوزستانم ۳ماه بچم بردم دکتر ها نفهمیدن که حساسیت به شیر خشکش داره خودم باسرچ تو گوکل فهمیدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید واقعا از بیخوابی وعلائم پسر که اذیتش میکنه بریدم😭
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- دادن شربت کلا ویسیلین برای نوزاد یک ساله خطر ندارد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم یک سالشه چهار شنبه واکسن یک سالگیش رو زدم بعد دوروز سرما خورد بردم دکتر بهش شربت کلاویسیلین ای اس داده براش خطر ناک نیست
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماه وده روز
سلام نوزاد من خیلی سرفه می کنه سینه اش هم خس خس می کنه
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟

