Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها اور
پسرم ۳ ماه و ۲۲ روزه.شربت نئو زینک و چه مقدار بخوره در روز؟ خیلی بی اشتهاس
- سلام وقت بخیر خواستم بدونم اموکسی کلاو برا نوزاد فاویسمی ضرری نارد؟؟
- نفس کشیدن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه شبا موقع خواب با بینی نمیتونه نفس بکشه و علتش چی میتونه باشه؟ لوزه؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- سلام پسرم پنج ماهشه شیر خشک بیومیل میدادم صورتش دون دون قرمز زده دکتر بردم شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن صورتش باز دون دون قرمز هست پماد درموپان هم تجویز کردن ولی خوب نشد چیکار باید کنیم ممنون میشم جواب بدید 🙏
- جوانه
سلام کودک یک ساله دارم میشه داخل سوپش پودر جوانه گندم یونجه بریزم مشکلی ایجاد نمیکنه
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده بودگلودردوتب داشت بهش ازیترومایسین 200خوراکی واستامینوفن میدادم بعدسه روزدوباره ابریزش گرفت والان تب شدیدوبینی خلطدارشدبه سفیکسیم هم حساسیت داره فاویسم هم هست لطفایه داروی خوب معرفی کنیدتازودترجواب بده تبش پایین بیادتشکر
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- اسهال باکتریایی
با سلام و خسته نباشید
من کودکی 19 ماهه دارم ده روز قبل اسهال شد. بعد از آزمایش مشخص شد که باکتریایی است. قطره پدی لاکت و شربت زینک تجویز پزشک بود. بعد از هشت روز دارو تمام و قطع شد. الان که سه روز از قطع دارو میگذره روزی دو بار دفع شل مانند و گاهی کف آلود دارد. آیا این مشکلی دارد هنوز؟
با تشکر
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- انگل
سلام دخترم 19ماهشه گفتن انگل داره درمانش رو می فرممایید متشکرم
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن روزی نصف قرص اس امپرازول20به پسر4ماهم بدم اگه پودرشوبخوام بدم طریقه مصرفشووچه وقت بهش بدموتوضیح میدیدممنون میشم
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- برای غذای کمکی کودک شش ماهه
بچه م ۶ ماه و دو روزشه خواستم بدونم غذاهای کمکی که باید بهش بدم چیا هستن ؟ و اینکه سرلاک چی بهش بدم ؟
- سلام خسته نباشی دکتر ببخشید پسران دوروزه اسهال و استفراغ گرفته وتب داره بهش افاکسیم داده ولی خب نمیشه
- نوزاد دوماهه من تقریبا یکماهه مدفوع بلغمی میکنه علتش چیه؟
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه

