Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- زردی دست پا بچه ۶ ساله
سلام من دخترم ۶ سالشه دست پا شکمش زرد هستن علتش چی میتونه باشه
- کودکان
با سلام ببخشید دختری دارم سه سال ونیمه مدت دو هفته هست دل درد در قسمت ناف دارد دکتر بردم بعد از معاینه مترونیدازول و نپتو پرازول و دی سیکلومین داد که با خوردن نپتو و دی سیکلومین بیحال شده و غرق سرد میزد با پزشک صحبت کردم گفتن فقط مترو نیوازول رو بده اون رو هم نج سی سی که بدم دل درد بدی میگیرد ولی کمتر بهش میدم فعلا دختر من نه استفراغ و نه اسهال و نه سردرد و ..هیچ کدام رو ندارد فقط دو ساعتی یکبار یه پیچش شکمی دور ناف دارد و امروز ببخشید برای دفع که میبردمش دفع کامل نمی کرد قبلا روزی یکبار دفع داشت کامل ولی حالا روزی چند بار می ره و نصفه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- دارو
با عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم سه سالشه.دو روزیه سرماخورده و فقط حالتش جوریه ک موقع حرف زدن صداش تودماغیه.من شربت سرماخوردگی داشتم و بهش دادم.سوالم اینه که این عفونته و بخاطر این حالتش بهش آنتی بیوتیک بدم؟!! واقعا ممنون بخاطر زحماتتون.
- واسن ۶ سالگی وویروس آبله مرغان
باسلام پسرم پنج شنبه هفته آینده بایدواکسن ۶ سالگی تزریق کنه پنج شنبه قبل با کودکی که مبتلابه آبله مرعان بوددرتماس بوده البته اطلاعی ازبیماری اونداشتیم ازنطرشما اگردراین ۷ روزعلائم نشان ندادمیشه واکسن زدیابایدزمان بیشتری صبرکنیم
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- سرفه خلط دار
سلام و عرض خسته نباشید
سوال من مربوط به پسره چهار سالم هست ، حدود یکماهی هست علاءم سرما خوردگی داره ، تا به حال سه بار ویزیت شده ، بار اول ، اموکسی سیلین 250 تجویز شد و کامل مصرف کردد ، و سرفه های خلط دارش از بین نرفت ، دفعه دوم اموکسی کلاب دادن و گفتم ویروس سینوزیت هست که روزه سوم تب کرد 3روز و با استا قطع شد ،و الان 8 روزه خورده و هنوز سرفه هایه خلط دارش داره ، الان دوباره دارویه جدیدی باید بهش بدم ؟چیکلر کنم سرفه 6اش بند بیاد؟ ممنونم از راهنماییتون - شیرنخوردن کودک
سلام شبتون بخیر.دخترمن ۱۶ماهشه دو روزه که شیرخشک نمیخوره.خیلی نگرانم .میخواستمبدونم مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- کودکان
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید دکتر من گوشم عفونت قارچی داره هندزفری استفاده میکنم بچم دو سالشه حواسم نبود دو سه بار هندزفری منو گذاشت تو گوشش الان استرس دارم میگم گوشش عفونت نکنه چکار کنم ببرم دکتر معاینه کنه؟عفونت قارچی اینجوری منتقل نمیشه؟واسه پیشگیری لازمه کاری انجام بدم یا نه؟ممنون از شما دکتر مهربان
- بندی ادرار
سلام وقت بخیر چن وقت ادرار دخترم بنده ۱ سالشه وقتی میخواد ادرار بکنه خیلی بی قراری میکنه بعد الان دو روز اصلا ادرار نکرده بردیم دکتر سونو گرفتیم گقت مشکلی نداره بعد توی آزمایش یه عفونت داشت یه سفیکسم داد و الان یه ذره هم بهتر نشده چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- تورم سینه
دختر هست ساله دارم که امروز متوجه شدم یه سینه آن متورم تر و بزرگ از از پیگیری است نه درد نه قرمزی وسوزش علتش چیه
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- از شیر گرفتن کودک
سلام پسرم یک سال وسه ماهش وبه خاطر بارداری بیست روزه از شیر گرفتمش ولی نگران رشدش هستم شیر پاستوریزه هم نمی خوره چکار کنم می تونم بهش شیر خشک بدم یا نه غذا یی که میخوره برای رشدش کافیه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید

