Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
سلام دکتر من مطلب توی پیجتون رو خوندم درمورد فاویسم توی گوگل ک سرچ میکنم میزنه سویا و حبوبات قطره استامیفون و خیلی چیزای دیگه ضرر داره واقعا اینهمه موراد منع مصرفه یا الکی نوشتن؟
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دخترم ۳۷روزشه ۷روزه مدفوع نکرده خیلی زورمیزنه به حدی که قرمزمیشه چیکارکنم وقتی زورمیزنه نق هم میزنه بعدادرارشم خیلی بوی بدی میده انگارمدفوع کرده ولی وقتی بازش میکنم فقط ادرارکرده توروخداکمکم کنین شیره خودمم میخوره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام دختر هفت ماهه ام چند بار در مدفوعش رگه های خون بوده بردمش دکتر گفته به پروتین گاوی حساسیت داره رژیم گرفتم اما هنوز هم بعضی مواقع بازم رگه های خون توش بوده .به غیر از پروتین گاوی چه چیزی باعث ایجاد رگه های خون می شود آزمایش مدفوعشم نرمال بوده
- پلک زدن نوزاد
سلام پسرم پنج ماه داره حدود یکماه هست که متوجه شدم گاهی اوقات یک چشمش چند بار پلک میزنه بعضی اوقات چشم چپ بعضی اوقات چشم راست ولی بیشتر چشم راست را دیدم که گاهی چند بار پشت سر هم میبنده و باز میکنه همیشه که چشم هاش را میمالد خیلی نگرانم راهنمایی کنید ممنون
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- لرزیدن
سلام اقای دکتروقت شمابخیر ی سوال داشتم پسرم۹ماهشه هردفع قبلن ک دستشویی میکرد یادستشویی داشت میلرزید یجوری انگار سردش بشع الان حس میکنم بیشترشد مشگلی داره؟
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- سرفه نوزاد
سلام دخترم 22روزشه.حدود دو سه روزه که سرفه میکنه گرفتگی بینی هم داره وعطسه هم میکنه..ولی مشکل اینجاست سرفه رو زمانی میکنه که من بهش شیر داده باشم چه شیر خودمو چه شیر خشک بعد خوردن شیر هم سرفه میکنه وشیرم بالا میاره،پیش متخصص اطفال رفتم یه قطره برای بینش داده آزیترو مایسینم دادن روزی دوسی سی بهش بدم.میشه راهنماییم کنید که سرفه نوزادام بعد شیر خوردن علتی داره یانه..ممنون.
- ورم کلیه و عفونت
با سلام و احترام،من پسرم هشت ماهشه،همیشه شبا فقط برای شیر بیدار میشد و بعد میخوابید ولی الان چند شبه ک گریه میکنه و جیغ میزنه و خیلی بی قراری میکنه البته روز هم همونطوره،سونو گرفتم نوشته:اتساع خفیف بدون سنگ در سیستم پیلوکالیسیل کلیه دو طرفه مشاهده میشود ک دیامترAPلگنچه کلیه چپ 7م م و کلیه راست6م م اندازهگیری شد.سنگ و میکرولیتیازیس در کلیه ها رویت نشد،UVJدو طرف فاقداتساع و سنگ است،دکتر یه شربت سفیکسیم داده و گفته یه ماه دیگه دوباره سونو انجام بدم،حالا من خیلی نگرانم آیا خطرناک هس و مشکلی ایجاد میکنه واسه پسرم؟؟؟؟پسرمم خیلی اذیت میکنه اگه مسکن بدم (استامینوفن) تاثیر داره؟؟؟؟؟
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- جوش قرمزپوست نوزاد
پسر3ماهه من روی صورتش جوش های قرمز کوچکی درامده چبکارکنم؟دکتربردم پماد داده ولی بهترنشده
- فولنس
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۱۲ روزشه به صورت اتفاقی از کلیه هاش سونوگرافی دادم گفتن هر دو کلیه ورم داره و فولنس هستش.حالا باید چکار کنم؟دستشویشم حالت خلط داره از یک ماهگی فقط شیر خودم میخوره.چشماشم گریه می کنه خیلی کم در حد دو سه قطره اشک از چشماش میاد.تو سونوگرافی آنومالی بهم نگفتن که فولنس داره.نظرتون در مورد فولنس چیه؟خیلی نگرانم
- اسهال
سلام دخترم سه ماهش از موقعی که به دنیا اومده اسهال داره
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم

