Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- تغذیه کودکان
با سلام دختر15ماه،دارم با وزن9/200.توی نمودار زشدش افت وزت داره.چیکار کنم وزن نمیگیره.و کم اشتهاس.یا مکمل نوتریدرینک براش خوبه؟چه مقدار بدم.میشع با ماست قاطی کنم بدم.پودرش بهتر
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر، خسته نباشید شما برای پسرم آدزیر نوشتید اما نمیخوره. براش مولتی ویتامین پدیابست گرفتم روزانه ۱ سی سی میدم قطره آهن هم لیپوزوفر فورت یک سی سی. این ها رو میخوره. مقدارش درسته آقای دکتر؟ مشکلی نداره؟ اگر لیپوزوفر معمولی هم بدم همین یک سی سی باید باشه؟ بچه ۹ ماهه است
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- تغذیه
سلام آقای دکتر به بچه ای که تازه یک سالش شده میشه سفیده تخم مرغ شیر پاستوریزه پرتقال و مرکبات داد؟
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- ویزیت شدن
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شما دقیقا چه روزی تشریف میارین میخواستم پسرمو ویزیت کنید .
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- مشکوک بودن به تشنج
دختر۷ساله ام تب داشت وخواب بود بیدارش کردم برای دادن دارو. در حالت خواب وبیداری بود کا شروع به خندیدن زیاد کرد البته بدون تب هم قبلا تو خواب این شکلی میخندید.وقتی بغلش کردم خودش رو خیس کرد بی اختیار.وبعدچیزی یادش نبود.فردای آنروز بردمش نوار مغز گرفت مشکلی نبود.گفت برا اطمینان بیشتر ۲ هفته دیگه بیا نرفتم.آیا تشنج بوده؟آیا نیاز به دارو داره؟
- یبوست
سلام. پسرم 7سال دارد. بدون شکایت و درد شکم بعضی مواقع 7 روز یا بیشتر بدون سفت بودن مدفوع بیرون روی دارد، ممنون از اینکه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام دکتر دخترم یکسالشه ۸کیلوعه سرماخورده بینی هاش گرفته بد نفس میکشه و آبریزش داره و سرفه خشک آزیترومایسین۱۰۰ میدم روزی ۲ونیم سیسی دیگه چی بدم بهش برای سرفه و بینی و تنفس؟
- کم خونی
عرض سلام دختر ۱۱ ساله ام تقریبا از ۶ سالگی موهاش شروع به ریزش کرد و نظر پزشک بر کم خونی و زیاد بودن گلبولهای سفید خون بود و حالا هم خال رو پوستش داره زیاد میشه و هم موهاش باز داره ریزش میکنه.
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا

