Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- سلام پسرم ۶ساله دخترم ۸ساله هردوگلودردوتب داشتن اموکسی سیلین ۲۵۰دادم یک شیشه به هردوتاشون تموم شده حالا میشه بقیه روسیفیکسیم بدم
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و یه روز هستش که تب کرده و علایم دیگه ای ندارم دکتر براشون شربت کوریزان و پروفن شیاف استامینفون و قرص مونته لوکاست تجویز کردن تا شیاف استفاده میکنه تبش میاد پایین ولی وقتی اثر دارو میره دوباره تب میکنه تبش ۳۸_۳۹ معمولا
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- درد پای کودک
پسر من شش سال داردوهمبشه از درد پاهایش شبها نمیخوابد آقای دکتر منرا راهنمایی کنید چکار کنم چی بدم بخوره یا کجا ببرمش خوب بشه
- سلام آغای دکتر پسرم ۷ماه ۲۴روزه کیدی لاکت میشه با پوره موز داد
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- زردی کف پای کودکم
سلام پسرم ۵ و نیم هست. ۶ ماهی دقت کردم کف پاهاش زرد هست و شب ها موقع خواب کف پاهاش از پتو بیرون می ذاره، البته مشکل زیادی اسید معده داره و ۶ ماهه تحت درمان امپرازول و موتلیوم هست، علائم خاص دیگه ای نداره و اشتهاش خوبه. قبل از شروع درمان اسید معده، آزمایش داد دکتر کودکان گفت کم خونی داره، اما دکتر متخصص گوارش کودکان گفتند خیلی حاد نیست و درمان معده کردند. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- آب
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدالان17ماهسه بچه بسیار باهوش وفعالی هست چند کلمه میگه ازجملهآب آش جوجه جیجه دست موبوبه ،دد،ببه،وغیره وهر دستوری بهش بدم کامل میفهمه اونجام میده الان 12تادندون داره وتودهنش ورم کرده وکمی جای یک دندونش که درنیومده آبی شده آقای دکتر از12تاپانزدهماهگی دندون درنیومد بعد باز شروع شد این مدت آب دهنش خشک بود قبلش آب میومد امابازبا شروع دندون دراومدنش زیادآب دهنش میره گاهی رولباسش میریزه دست میزنم لثش ورم داره آیا بخاطر آب دهانش باید ببرم دکتر
- مصرف قرص کلیدینیوم سی ۷ سال
برای کودک ۷ ساله که رفلاکس معده دارد میتوان قرص کلیدینیو م سی را جهت رفع رفلاکس استفاده کرد
- کبودشدن پای کودک هنگام بغل کردن
سلام من پسرم 5 ماهشه وقتی تو بغلم پاهاش آویزون می مونه بنفش میشه وخیلی خوبم رو پاهاش نمی ایسته لطفا جوابمو بدین 🙏
- تشکر
سلام میخوام از شما دکتر دلسوز و مهربان و باسواد تشکر کنم خدا خیرتون بده از اینکه وقت میذارید پیام ها رو میخوانید و دلسوزانه جواب میدید و ما رو از نگرانی در میارید و راهنمایی میکنید خیلی تشکر میکنم خدا عمر با عزت همراه با سلامتی بهتون عطا فرماید

