Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- عدم وزنگیری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر شرمنده مزاحم وقت شریفتون شدم دخترم شش ماهشه با وزن 5 کیلو و700 گرم خیلی نگرانم شیر خشک نان هم میخوره رفلاکس داره دکتر بهش پنتومید20 داده خواستم بپرسم روغن ام سی تی اویل رو میتونم داخل شیر نان بریزم؟ممنون از راهنماییتون
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- دندان
سلام وقت بخیر آقای دکتر در جواب سوال من (دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟) فرمودید آزمایش بدم چه آزمایشی باید بدم؟؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر فرزندم ۳ماهش هست وقتی نفس میکشه بینی هاش صدا میده واحساس میکنم گلوش خلط داره میتونه از رفلکس معده باشه چون زیاد شیر بالامیاره
- یبوست نوزادسه ماه
من دخترم الان سه ماهش هست الان چهارروزهست که مدفوع نکرده برای اولین بارهست اینجورشده خیلی نگرانم ودرضمن پسرم هم دوسال وسه ماهش هست اونم به تازگی برای بیرون رفتن اذیت نیشه نمدونم چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- تنگی نفس در خواب
سلام آقای دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. دخترم چهار سال و نیم ه هست از نوزادی تا الان گاهی اوقات توی خواب یهو نفسش تنگ میشه و دست و پا میزنه و (شبیه کسی که سرش رو میکنن زیر آب و بعد مدتی میارنش بیرون و نفس های عمیق میکشه ) بچم اونطوری نفسش تنگ میشه. نمیدونم از خلط ه یا رفلاکس معده چون هر دو تا رو داره از نوزادی تا حالا . و خلطش رو میتونه بده بیدون از دهنش و رنگش بیرنگ بود که بعد استفاده از قطره رنگ خلطش سفید شده .دکتر ش براش قطره مومتازون تجویز کرد ولی ظاهرا تاثیری نداره و نفسش تنگ میشه توی خواب.البته هر چی بزرگتر میشه کمتر این حالت توی خواب بهش دست میده. چه دکتری ببرمش یا چه درمان خونگی براش خوبه ؟ممنون از راهنماییتون
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- آلرژی
سلام بعد از مصرف شیرخشک ای آر،از کجا بفهمم کودکم بهش آلرژی داره یا نه.تجویز دکتر امتحان کردنه.سپاس
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- پوشک مناسب
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده،پوشک مولفیکس حساسیت از نوزادی داشت که کشاله های رانش پر از جوشهای چرکی میشد،بعدش بیبی کینگ استفاده کردم که باهاش سازگار بود تا یک هفته پیش که باز کشاله های رانش پر ازجوشهای ریز زیر پوستی شدکه الان تاحدودی بهتر شده ولی کامل برطرف نشده به نظر شما برای شیرخواری با این شرایط چه پوشکی مناسب تره؟؟؟؟؟
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- تب
پسرم دو روزه فقط تب داره هیچ مشکلی ندارن شیاف استامینوفن 125چند بار گذاشتم قطع میشه باز دوباره تب میکنه مشکلش چیه
- پسرم ۵ساله ش خیلی سرفه خشک داره الان یکماه سرفه خشک میکنه تا الان هم دارو گیاهی دادم هیج فایده نداشته لطفا راهنمایی کنید
- درباره سر نوزاد
سلام آیا چون تو بارداری دیامتر بطن مغزی جنین حداکثر نرمال بوده واندازه دورسرشم یه هفته بزرگتر نشون میداد آیا الان که به دنیا اومده لازم ببرم دکتر مغز واعصاب

