Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تجویز مقدار دارو
سلام، با تجویز پزشک برای سرماخوردگی و تب پسرم که ۸ سال و وزنش ۲۳ کیلو شربت سیفکسیم تجویز شده ولی گفتن هر ۸ ساعت ۵ سی سی آیا این مقدار کافیه؟؟
- کبودی کف دست نوزاددوماهه
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون
- سرماخوردگی و سرفه شدید
دخترم ده روزه سرما خورده گاهی تب میکرد تبش قطع شد. سرفه شدید داره جوری که باعث میشه خلط بالابیاره باغذا.
برای مریضیش چه پیشنهادی دارین؟ شربت انتی بیوتیک و۶۴۳اموکسی واسپری ابی ونارنجی وتئفلین جی مصرف کرده
- مقدار آزیترومایسین ۲۰۰
در کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۹ کیلو با علائم سردرد و گوشدرد ازیترومایسین تجویز کردن روزی یکبار ۵سیسی درسته اندازه؟ ممنونم
- شیرو ماست
سلام از چند ماهگی به کودک شیرو ماست باید داد ؟؟ واینکه محلی باشه یا پاستوریزه ؟؟
- شربت چرک خشک کن
سلام وقتتون بخیر پسرم ۲سال و۷ماهشه گلوش چرکی شده ومدام سرفه میکنه میخواستم بدونم چی بش بدم شربت
- شیرخشکAL110
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم سه ماه نیم داره سینه اش کمی خس خس میکنه ولی سرما خورده نیست.
- کم خونی اندازه ۱۰
- نام شربت
باسلام .خسته نباشید آقای دکتر کرم بین پسرم ۱۱ ماه و ۱۱ روزشه میخواستم ازتون سوال کنم که شربت مولتی ویتامین و قطره آهن و شربت زینک پلاس چه نوعی بگیریم که به اندازه جذب بدنش بشه . خیلی خیلی ممنون میشم اگه اسم هر سه رو بهم بگین . از خدا براتون سلامتی آرزومندم . باتشکر
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- التهاب نوک سینه
سلام وقت بخیر.پسرمن ۱۰ماهشه ازدوسه ماهگی اگزماداره .روی صورت وسینه وپاهاش الان دوروزه روی سینش دست زدم انگاریه غده زیرشه امروز نگاش کردم دورش قرمزشده ویه جوش چرکی کنار سینش زده نگران شدم این چیه وچکارمیتونم تاقبل دکتربردن براس انجام بدم
- کرونا
سلام دکتر همسایه مون کرونا گرفته طبقه پایین هست احتمال داره ماهم بگیریم بچه نوزاد دارم نگرانم... بعد هفته گذشته خواهرش داشت ولی خودش هنوز نداشت خواهرشو ک برده بود دکارخ ائمدهح بود دم خونمون کمر دخترمو از رو لباس بوس کرد اگه ماهم گرفده باشیم تا کی نشون میده
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- سلام کودکی دارم یکسال و نیم مدتی دستگاه تناسلیش جوش سر سفید میزنه بنظرتون علت چیست ؟
- پسر۲ماهم شیرخشک نان کمکی میدم سه روزه مدفوع نمیکنه وبیقراری میکنه چه کنم
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- نوزاد ۸ماه دارم در کنار معقد ش یک چیز گوشتی در اومد اون چیه
- ُسلام بچم چندروزیه اسهال داره واستفراغ هم داره بردمش دکتردارودادیه زره استفراغش بهترشدولی هنوزاسهال داره ومیلی به غذاخوردن نداره بچم یک سال وچهارماهشه

