Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- نوزاد
سلام دخترم 27 روزش هست الان 2 روز که داره روزی 5 قطره دایمتیکون و5 قطره پدی لاکت میخوره نمیدونم چرا خوابش زیاد شده آیا طبیعی هست یا نه؟
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- تغییر رنگصورت
سلاموقتتون بخیر من بچم هفت ماهه بدنیااومو ونارس بود چندوقت تودستگاه بود الانمرخص شده اوردمخونه از صب رنگصورت ولباش سفید شده خاستمبدونمعلتش چیه جای نگرانی داره ایا یاخیر؟
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- پاسخ بهتغذیه
سلام دختر6ماهه دارم ولی پانمیگیره ایامشکلی داره
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- خس خس سینه
درمان خس خس سینه بچه سه ماهه چیست
- به شکم خوابیدن
نوزاد 5 ماه ای دارم که رفلاکس داره وقتی که خوابه خودش به شکم میخوابه و من تحقیق که کردم متوجه شدم که خطرناکه بخاطر سندرم مرگ ناگهانی خواستم از شما بپرسم که درسته؟ چکار کنم که به شکم نخوابه
- آب
سلام آقای دکتر از چند ماهگی باید اب لوله بدیم و آب رو نجوشونیم؟ماست رو چند ماهگی میدن؟
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- حساسیت نوزاد
با سلام خدمت شما دکتر عزیز دخترم الان ۳ ماه و ۲۴ روزشه...وزن هنگام تولد ۳کیلو و چهل گرمه حدودا دوماهگی دخترم متوجه خون کمی در مدفوعش شدم اندازه نخ باریک به دکتر که مراجعه کردم گفت حساسیت به پروتئین گاوی...مدفوعش سبز رنگ و کمی کشدار و مخاطی بود تمام موادی که پروتئین گاوی داشت قطع کردم دخترم از شیر خودم تغذیه میکنه ...تا حدودی بهتر شد دیگه خون خیلی کم میدیدم البته قبلا هم یکی یا دوبار بیشتر ندیده بودم بیشتر موقعی میدیدم که خیلی زور میزد و گریه میکرد تا مدفوع کنه..چند مدتی هست دخترم صورت و گوشهاشو میخارونه شدید و سرش پوسته های طلایی رنگی زده بهش شیر خشک اپتامیل پپتی رو از یک ماه قبل شروع کردم به دادن ...الان وضعیت وزن و رشدش نرمال شده ولی خارش پوست شدیده نمیدونم چیکار باید کنم شهر ما متخصص اطفال خیلی کم داره و زیاد تشخیص دقیقی ندارند ممنون میشم پاسخ بدید
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- خواب نوزاد
سلام ببخشید نوزاد سه ماهه ای دارم .روزها خیلی کم در حد یک ساعت می خوابد ولی شب ها را هشت نه ساعت می وابد ایا این کم خوابی اش مشکلی دارد ؟؟
- نوزادمن الان یازده ماهشه روزی چند سی سی بهش بدم من
سلام خسته نباشید نوزادمن الان یازدهماهشه من چن سی سی ازنئوزینک رو بهش بدم ؟

