Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- کوتاهی قد
درود پسرم ۱۹ ماهشه ،وزنش ۱۲.۵وقدش فک میکنم گفتن ۷۹ میباشد حالا دکترش میگن نمودارقدش سه در صدوباید پیگیر باشید شما اقای دکتر چه میفرمایید،تشکر
- کودک ۲ساله با وزن ۱۳كيلو حقدر شربت اموكسي ٦٤٣بعش بدم براي سرفه
سلام بچه م خيلي زياد سرفه ميكنه شربت اموكسي ٦٤٣جقدر بهش بدم
- شیردهی
با سلام . بهترین زمان برای از شیر گرفتن کودک چه سنی است؟
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- سلام وقت بخیر پسرم هفت ماهشه رفلاکس داره بهش نکسیوم میدم قبلا شیر خشک اپتامیل میخورد الان بهش گیگوز دادن نمیدونم چرا یک هفته هستش تو خواب این ور اون ور میشه گریه میکنه هر یکساعت یکبار، مقعدش هم دونه های قرمز زده،
- باسلام من قطره استامینوفن خریدم اما تهش سفید وحالت شکرک ایا مضر مصرفش کنم
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- زردی
پسر۶ساله ام زردی شدیدکف پاو گاهادستاش میشه.گاهی اوقات رنگ صورتشم زردمیشه.میتونه مشکل خاصی داشته باشه؟
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- رانيتيدين
سلام مصرف رانيتيدين براي مادر شيرده مجازه؟ ( كودكم ١٥ ماهه است)
- خدا قوت دکتر جان
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم ۶ سالشه و سرفه هاش بشدت ترشحی هستش فقط و فقط سرفه داره چیکار باید بکنم مرسی
- شربت
سلام خسته نباشید من به کودک خود میتونم شربت ویتامین دی رو با شربت زینگامپلکس در روز بهش بدهم باهم ممنون میشم راهنمایی کنید

