Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۸ ساله هست با وزن ۲۷ کیلو سینوزیت شدت با سرفه های قطاری دوز مصرف فارمنتین براش جقدر هستچ
- آزمایش
سلام دکتر وقت بخیر سوال پرسیده بودم که آزمایش مدفوع پسرم دوماه ام گلبول سفید ۲ تا ۳ هستش، مدفوعش آبکیه و پر خلطه و دلپیچه داره، شیرخشک کمکی رو گفتید بدون لاکتوز بدم، اما در مورد شیر خودم چه باید کرد؟ رژیم خاصی رعایت کنم کنم؟ گلبول سفید مدفوع، آلرژی به پروتتین گاویه یا عدم تحمل لاکتوز؟
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- عفونت گلو و افزایش سیستم ایمنی
با سلام و خسته نباشید ،ببخشید آقا پسر ۴ ساله من یک ماه پیش سرما خورد بهش نصف کپسول سفکسیم ۲۰۰ با ۶ سی سی آب حل کردم دادم البته همراه شربت سرماخوردگی و ایموژن دادم خوب شد،الان دوباره سرما خورده و گلوش عفونت کرده بهش میتونم آموکسی سیلین ۲۵۰ بدم،یا نصف کپسول ۲۵۰ بدم ،وزن پسرم ۱۳کیلو هست ،وبرای بالا بردن سیستم ایمنی بدنش چی بهش بدم ، پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم ،با تقدیم احترام و فروتنی ،یاربی
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- آزمایش
سلام آقای دکتر عکس آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم جهت ارائه نتیجه زحمت بکشید
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- سر درد کودک
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمک کنید خیلی نگرانم دختر شش و نیم ساله ای دارم که مدت دو ساله سر درد داره .دو طرف سرش درد داره و وقت هایی که صدای بلند یا حتی صدای آروم تلویزیون رو بشنوه دو طرف سرش درد میگیره. دکتر مغز و اعصاب گفت باید عکس از سرش بگیره و قرص نور تریپتیلین و پرانول تجویز کرد که من بهش ندادم چون ترسیدم خطرناک باشه حالا آقای دکتر تو رو به خدا راهنمایی بفرمایید که آیا تصویر برداری از سر برای بچهاین سنی خطرناک نیست چون با دارو بیهوشی میکنند و داروها رو بهش بدم یا نه؟ و به نظرتون مشکلش چیه اگر میگرن باشه خطرناکه؟ می چیکار کنم که بهتر بشه لطفا به تمام سوال هام پاسخ بدید
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- ادامه سوال قبل
امروز صبح ۳۸ تب داشت وقتی استامینوفن دادم گفت معدم درد میکنه و استفراغ کرد. منم دیگه شیاف گذاشتم انتی بیوتیک بدم؟ امروز مطب تشریف دارید؟
- قطره شیرافزا
سلام. پسر ۵ ماهه دارم. از ابتدا از قطره شیرافزای گل دارو برای کفایت شیرم استفاده میکردم . برای نوزاد پسر مشکلی پیش میاد؟ داخل بروشور دارو هم منع مصرف برای شیردهی پسر ننوشته
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- مریضی کودکم
سلام اقای دکتر پسرم دوسال سن داره زود به زود ماهی یکبار سرما میخوره چیکار کنم انقدر زود به زود سرما نخوره خودشم از شربت دکتر خسته شد خواهش میکنم راهنمایم کنید
- درمان حبس البول نوزادان
با سلام نوزاد دختر 21 ماهه ای دارم که شکایت از بند آمدن ادار دارد آیا درمان فوری خانگی وجود دارد
- مسائله ادرار در کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر... دخترم دو ماه دیگه دوسالش میشه گاهی یبوست میگیره ولی ادرارش مرتب و تقریبا سروقت بوده ...الان دو روزه ۲۴ساعت یک یا دوبار ادرار انجام میده وخیلی کمه حجمش...تحرک داره و مایعاتم استفاده میکنه حالتش نرماله و ظاهرا شکم درد اینام نداره مشکلش چیه؟؟
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه

