Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دکتر من پسرم دوماهشه سرفه وابریزش بینی داره میشه شربت اموکسی بهش بدم
- شربت سفلکسیم۱۰۰
سلام پسر من ۴سال دارد دکتر شربت سفلکسیم ۱۰۰نوشته ولی نگفته چقدر
- علت گره بودن یا توده سفتی در سنه نوزاد دختر
- جوش صورت نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۲۸ روزه صورتش جوش های ریز و پراکنده زده که وقتی شیر مادر بهش میخوره قرمز تر میشه، شیر خشک نان مصرف میکنه و شیر مادر، از چیمیتونه باشه؟ مادر لبنیات و گوشت گاویمصرف نمیکنه
- علت کیست کوچک سمت راست مغز نوزاد نارس که 30 هفته بدنیا آمده چیست.
- گرفتگی صدا نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشی آقای دکتر پسرم من یک ماهش هست الان ده روز صداش گرفته دکتر هم بردم ولی چیزی نداد گفت درست میشه الان ده روز گذشته ولی صداش خوب نشده چیکار کنم چه شربتی بدم
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- کار نکردن شکم کودک ۴ماهه
سلام پسرم ۴ ماهش تموم شد شکمش روزی ۵ بار یا بیشتر کار میکرد دور روز روزی یکبار کار کرد الان دوروزه اصلا کار نکرد طبیعی هست یا باید ببرمش دکتر با تشکر
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- راه نرفتن
سلام خسته نباشيداقاي دکتر...دخترم 18ماهشه چهاردست پا می ره اگه دستشوبگيرم راه می ره ولی خودش فعلان نمیتونه میخواستم بدونم مشکلی داره ياخودش دیرتر راه می ره خیلی نگرانم 😭
- خلط و ابریزش بینی
فرزندم نوزده ماهو نیم سن داره با وزن ۱۳ کیلو، از صبح ابریزش بینی ترشحات پشت حلق داره، خلط میاد پشت حلقش سرفه میکنه سرفه خلط دار، چه داروهایی و چه مقدار باید بش بدم؟ تشکر از شما
- استفراغ در کودکان
باسلام دخترم ۲۲ ماهشه در یک هفته سه مرتبه استفراغ داشته بدون هیچ علامت دیگه ای و هر بار هم شب تا صبح نا آرام بوده و صبح زود استفراغ میکند نگرانم آیا لازم است به پزشک مراجعه کنم؟؟ در ضمن هنوز شیر خودم را میخورد و خودم هم تقریبا یک هفته است درگیر مشکل گوارشی هستم و استرسی زیادی هم دارم آیاممکن است از شیر من باشد؟؟؟ ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- میزان لباس نوزاد
سلاماقای دکتر. نوزاد یک ونیم ماهه دارم . یه بلوز استین کوتاه نخی از زیر میپوشونم و یه بلوز آستین بلند نخی از روی اون و یه شلوار نخی ویه کلاه. آیا لازمه توی یه پتوی خیلی نازک هم بپیچونمش؟ با توجه به اینکه موقع خارج کردن از زیر پتو دستها و پاهاش خیلی سرد میشه
- واکسن
سلام میخوام واکسن یکسالگی پسرمو بزنم تا چند روز احتمال داره تب کنه ؟ ممنون
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- شستن
سلام میشه یه بار سر نوزاد یه ماهمو با شامپویی که خودم استفاده میکنم بشورم یا حتما باید شامپو بچه باشد
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟

