Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- تب شدید و استفراق و اسهال سبز رنگ و خلط دار
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- باسلام پسرمن سه سالشه دکتربراش سیفکسیم ۱۰۰داده ولی بدون دوزمشخص میخواستم راهنماییم کنید
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- قطره کودکان
سلام کودکی 17 ماهه دارم که تا حال به آن قطره مولتی ویتامین ایرانی دارم ولی چون کاهش قد دارد و وزن بالا می توان به آن قطره مولتی ویتامین خارجی داد؟ میشود که قطره آهن نیز در کنارش به او بدهم چون این مولتی ویتامین آهن نیز دارد؟
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- پسرم1ساله دوماهش سه روز وقتی ازخواب بلند میشه فقط جیغ گریه میکنه حدود 1ساعت فقط گریه میکنه چکار کنم دندونا پشتیرو دار درمیاره لطفا کمکم کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۴ماه وبیست وپنج روزه اس،ریفلاکس داره تودوماهگی یه مدت موقع شیرخوردن مدام سرفه میکرد بعدش خوب شد الان دوهفته اس که بازم هربارموقع شیرخوردن ۲،۳دفعه سرفه میکنه،دکتر هم میگه چون وزن گیریش خوبه مشکلی نیست،نمیدونم والا هربار موقع شیرخوردنش میشه اصلا استرس میگیرم
- موز
با سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم اگر هرروز به کودک موز بدهیم براش ضرر داره؟ - جوش در ناحیه ختنه گاه
سلام آقای دکتر بچه ام دو سالش ی هفته ای جوش در ناحیه ختنه گاهش در اومده این ناشی از چیست و هنگامی که بهش دست میزنم اجازه نمیده ظاهرا در محل جوش در داره پماد بتا او ان ان استفاده کردیم جواب نداد نظر شما چیست
- مولتی ویتامین
سلام.آقای دکتر دخترم شربت مولتی ویتامین نمیخوره چه ایرانی چه خارجیش حالت تهوع میگیره میشه با آب قاطی کنم بهش بدم؟
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- سلام دخترمیه ساله نیمه ست الان مدتی به پشت میخوام پاهاش رو جمع میکنه وزور میزنه عرق میکنه میخواستم بدونم ایا مشکل جدی داره خدتیی نکرده
- اگزمای نوزاد د
دخترم ازیکماهگی صورتش اگزماداره هیدروکورتیزمون میزنم خوب مشه یکم دوباره برمیگرده چکارکنم توروخداراهماییم کنید خیلی نگرانم
- باقالی
با سلام. پسر من روز سوم بعد از دنیا امادن ازمایش غربالگری داد که مشکلی نبود. ایا امکان دارد بعدا هم دچار بیماری باقالی شود؟
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم

