Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نبات
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از شما دکتر محترم که وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید نوزاد چهارماهه دارم، میتونم گاهی شب ها توی شیرخشکش کمی نبات بندازم که دل پیچه نداشته باشه و راحت تر بخوابه متشکرم
- بیماری نوزاد
سلام ببخید برای چرک چشم نوزاد 18روزه چه باد کرد
- سلام دخترم ۳سال ونیم داره یه شمع خور مشکلی داره
- شياف دوز بالا
- پمیاد کالامین
سلام میتوان از کرم موضعی کالامین برای ادرار سوختگی کودک ۱۸ ماهه استفاده کرد یا برای آن ناحیه کودک ضرر دارد
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- تزریق واکسن
برای فرزند چهار ساله میتوان واکسن پره ونار ۱۳ رو همزمان با تزریق دوز دوم واکسن آنفولانزا انجام داد یا بهتره که بینشون چند روز فاصله باشه؟
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- واکسن
دکتر برای واکسن حق انتخاب دارم، کدوم بهتره؟ آسترازنکا یا سینوفارم؟
- سرماخوردگی پسر 4 ساله
- زمان دادن شربت زينك
سلام پسرم ٣ماهشه به علت وزن گيري كم در ٢ماهگي دكتر زينك گلوكنات داد الان ٢٠ روزه استفاده ميكنم روزي ٥ميلي گرم خيلي تو اشتهاش تاثير گذاشته و شير خوردنش خوب شده ،ميشه ادامه بدم تا ٥-٦ ماهگي بهش بدم ؟
- بالا آوردن شیر خلط دار
با سلام نوزاد چهل روزم تقریبا چند روزی است که وقتی شیر بالا میاورد خلط دار است. شیر خودمو بهش میدم
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی ب نوزاد بدیم؟؟
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - سرفه
اقای دکتر علت سرفه های پی در پی نوزاد هفده ماهه خصوصا در زمان خواب چی میتونه باشه؟ و راهکارش چیه؟
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین

