Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
سلام پسرمن ۵ ساله و ۱۶ کیلو داره ،،عفونت گلو گوش کرده بود و دکتر داروی آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کردو قطره گوش بتا متا زون ،،اقای دکتر حالا شربت تمام شده و دوباره گوش دردش شروع شده باید چیکار کنم ؟؟ دوتا آزیترومایسین تمام کرده ،،ممنونم
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- قبض شکم
سلام وخسته نباشید پسرم 2.نیم سن دارد نزدیک به سه چهار روز است که اصلا دستشویی نرفته است وشکمش سفت است
- تب
سلام خسته نباشین آقایی دکتر مادر هدی کارآمد هستم پیش شما پرونده داره.آقایی دکتر هدی از غروب تب داره ۶ ساعته بهش استامینوفن بهش میدم چه دارویی نیاز هست بهش باز بدم؟مشکل دیگه ای نداره فقط تب داره.فردا مطب هم نیستین بیارمش پیشتون. ممنونم میشم از پاسخ دادنتون.
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم واکسن 6ماهگی رو زده چند قطر سوسپانسیون بدم
- علایم رفلاکس
سلام روز بخیر بچه من 3ماه ونیمشه که خیلی بی قراری میکنه موقعه ای که بیداره شیر نمیخوره یا با بی قراری شیر میخوره حدود 2ماهست که اینطوری، بد خواب یعنی خیلی زود از خواب بیدار میشه مدفوعش آبکی وبد بووحالت ژله ای داره، شیر خودمو میخوره و دیگه اینکه
- کودک پنج ساله باوزن ۲۶ چه قدر سفکسیم بخور؟
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره کولکید
سلام و خسته نباشید.
نوزاد 15 روزه دارم که شما براش قطره کولکید تجویز کردین خریدم براش فقط چون غلیظه و شیرینه و سخت میخوره میتونم با دو قطره آب رقیقش کنم؟ و اینکه روی شیشه قطره نوشته شده برای نوزادان زیر یک ماه تجویز نمیشه اشکالی نداره بهش میدم؟
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- جيغ زدن
بإسلام نوزادي شش ماهه دارم كه به مدت دو هفتست براي بازي كردن با خودش با فشار از نه گلو داد ميزنه به حدي كه اوق ميزنه وً سرفه ميكنه ولي عادت كرده بازي كنه هركاري كردم سرگرم بشه انجام نده گريه ميكنه براي حنجرش مشكلي پيش نمياد؟
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- الرژی پوستی
سلام و خسته نباشید پسرم سه سال تمام هست از دیروز کف دست هاش قرمز شدن و خارش دارن
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک یک سال و نیمه
دخترم قبلا سرما خورده بود دکتر سفکسیم داده الان دوباره سرماخورده نمیدونم چه میزان دارو باید بهش بدم
- اقای دکتر این دونه های قرمز بعد از تب نوزاد چهار ماهه ایا خطرناکه یا خود به خود خوب میشه یه نوع عفونت ویروسیه
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دکتر بچه من هفت هفت ماهشه خیلی ضعیف شده و هربار که غذا میخوره بالا میاره طوری بالا میاره که از دهن و دماغش بیرون میزنن
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه هم انجام میدین؟نوزاد زیر دوماه هست
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمهاط بینیی
سلام کودک دوساله من دیروز تاالان بصورت آبریزش بینی شدید و دوبار استفراغ صفت داشته و نمیتونه ب راحتی نفس بکشه بخاطرمخاط بینیی

