Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
ایا رفلاکس نوزاد باعث خس حس سینه میشود
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 19 ماهشه شیر خشک میخورد اگه دیگه شیر خشک ندم هرشب بهش فرنی بدم اشکال داره؟؟
- حرف نزدن
سلام کودک ما حدود ۳سال ونیم از تولدش می گذره الان نمی تونه درست حرف بزنه فقط در حد یکی دو کلمه راه حل چیه
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- قرص نکسیوم
دختر من ۵۰ روزشه دمتر برای رفلاکسش قرص نکسیوم داده آیا ضرر نداره چون بیشتر خوابه انگار خیلی آرومه
- مشکل دندان دراوردن نوزاد
سلام آقای دکتر....پسرم ۱۰ ماه و ۶ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده خیلی نگرانم چکار کنم.
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- غذا واستفراق
- خلط
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد چهارده روزه ای دارم احساس میکنم خلط روی سینه اش دارد چکار کنم
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- علت زردی کف پای پسر ۳ساله
سلام امروز صبح متوجه زردی کف پای پسر ۳ساله ام شدم ،این منکن است به دلیل این باشد که هنوز حریره برنج او را قطع نکردم ،و پسرم کمی بی اشتها است در خوردن مواد غذایی؟؟باید چه کنم؟!
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- زردی کف دست وپا
پسرم دوسه روزه دست وکف پا وانگشتاش زرد شده صورتمشم کمی به زردی میزنه کم اشتهاهم شده 2سالو چهارماشه وقتی جای سرد باشه رنگ پاهاش قرمزمیشه ولی تو خونه زرد میشه لطف جواب بدین نگرانم
- قطره چشم باکتی ماید10
ایابرای سرماخوردگی نوزاد سه ماهه هم استفاده میشه
- واکسن
واکس ۴ ماهگی راتاچه مدت میتوان به تاخیر انداخت

