Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام خسته نباشید پسر ۴ ساله دارم چندروزه سرفه خلطی داره سه شب خیلی زیاد بود الان کمتره ولی بازم داره تب و ابریزش نداست و نداره . شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم و نئوتادین ۱۲ ساعت واسپری سالباتومل هم میزدم که دکتر گفت برلی سرفه خلط دار نیاز نیست میخواستم بپرسم شربت ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم چون هنوز داره سرفه یانه؟ امروز پنجمین روز سرفشه
- تیروئید
دخترم وقتی 4 سالش شد ازمایش تیروئید ازش برداشتیم و جواب tshآن 3 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعیه یا نه
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- اختلالت دفعی
از مهرستان مزاحمتون میشم
دختر 2 ساله من متاسفانه دچار اختلال دفعی شده بطوریکه مدفوعش سفت شده و در زمان دفع بخاطر درد خروج اون دچار مشکل شده و بشدت گریه میکنه.
شربت لاکتولوز و پوره گلابی و ...بهش دادیم
مشکل رفع نشد.
چه راهی پیش بگیرم؟ شهرستان ما فاقد پزشک متخصص کودکان هست و برای دسترسی به پزشک متخصص باید راهی مرکز استان بشیم. دخترم شیطونی خاص خودش رو داره و تو این چند روزه اشتهای غذاش کم نشده و هیچ تغییرات دیگه ای هم مشاهده نکردیم. - کاهش وزن و اشتها
با سلام.پسر من ۱۰ ماهشه و به علت آلرژی به پروتئین گاوی شیرخشک رژیمی الکر مصرف میکنه.وزنش ۸ کیلو و بتازگی اشتهاش به غذا کم شده میخواستم بدونم شربت زینک کیندر واسش مناسبه یا از شربت ایرانی زینک سولفات استفاده کنم.
- مصرف کوآموکسی کلاو
بعد از شروع کوآموکسی کلاو چند روز طول میکشه تب قطع بشه و آیا تاثیری روی عفونت سینوس داره؟
- علت افتادن ناخن کودک
سلام چند هفته پیش ناخن دست دختر افتاد الان ناخن دست دیگه اش داره میوفته
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- کرونا
سلام خسته نباشید کار برای دختر هفت سالم زیتروماکس نوشته اما دستورشو روش ننوشته میشه بگین بایدچقدر بهش بدم
- پیدرولاکس
سلام . خسته نباشد،اقای دکتر استفاده طولانی مدت پودر پیدرولاکس برای کودک 4ساله باعث تنبلی روده میشود؟؟پسرم هر روز باید بخوره اگه چند روز قطع کنم دوباره یبوستش بر میگرده،وزنش ۱۷کیلو،هر روز یک قاشق شربت سفیکسیم داخل یک لیوان آب حل میکنم و مقداری بهش میدم،تا یبوست نشه،امتحان کردم اگر قطع کنم دوباره یبوست میگیره
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- تب ودرآوردن جوشهای ریز روی گونه وگوشهاش
سلام علت درآوردن جوش روی صورت وگوشهاش وقرمز بودنش همزمان بادوروز پیاپی تب برخوردم استامینوفن 325 ده سالشه
- طریقه مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
طریقه مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۸ماهه با وزن ۸و۷۰۰هر چند ساعت باید مصرف شود و چه میزانی
- تراشیدن مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- درد گرفتن پشت سر کودک
از صبح درد شدیدی رو در پس سرش احساس می کنه . سه سالشه و تا حالا همچین سابقه ای نبوده در ضمن پدر و مادر هم در دو سه روز قبل همچین احساسی رو داشتن ولی زود خوب شدن
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟

