Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- عفونت ویروسی تنفسی
سلام، وقت بخیر، دخترم ۷ سالشه و پنجشنبه به علت تب و علایم سرماخردگی به متخصص مراجعه کردیم و ایشون شربت سالباتامول، کتو تیفن و اسپری بکلو متازون تجویز کردند ولی بعد از ۳ روز سرفه ها بدتر ، خلط دارتر شده و گرفتگی بینی برطرف نشده ، علاوه بر اینکه بچه بیحال و خواب آلود هست، آیا داروها باید همچنان مصرف شود؟
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- اسهال
سلام من نوزاد ۴۸ روزه دارم مدفوعش خیلی آبکی هستش وتعداد دفعاتش هم زیادن چکار کنم
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- سلام آقای دکتر کاسترد رو از چن ماهگی به نوزاد بدیم
- زردی پوست
سلام آقای دکتر. پسر بچه ام ۹ سالشه و بعضی اوقات نوک دستان و لای دستانش و بعضی وقتها صورتش به صورت رنگ زرد دیده میشه. به اصطلاح میگن رنگش زرد شده. پیش چندین دکتر هم بردیم یه قطره خوراکی بهمون دادن بنام فری نون. هر شب استفاده میکنه. ولی هیچ تغییری نداشته. ممنون میشم راهنمایی کنین.
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
بچم یک سالشه اب بینی داره و خیلیم بی قراره و گلوش خلط زیاده داره هیچیم نمی خوره میشه بگید چه شربتی براش خوبه
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- سلام پسرم دو ماهشه هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک میخوره الان پنج روز مدفوع نکرده چه کنم
- س
سلام پسرم دو سال و سه ماهش هست امروز حمام بردمش همش میگه گوشم درد میکنه تو گوشش اب رفته چیکار کنم آقای دکتر ؟ ممنون
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
مقدار مصرف ازیتر مایسین ۲۰۰برای کودک ۲۶کیلو
- خس خس سینه شدید
سلام کودک ۹ماهه دادم بمدت یک ماهه سرما خورده بد جور سینه ش خس خس میکنه هر چی شربت هم دکترا دادن اثر نمیکنه چرک سینه ش خشک نمیشه بالا ۱۰ بار دکتر بردمش آمپول چرک خشک کن هم دکترا نمیدن میگن سنش کم لطفا بگید من چیکار کنم با تشکر
- نمک
سلام استفاده از مقدار کم نمک یا شکر یا رب گوجه برا کودکی که رفته تو دوازده ماه مجازه ؟ یا تا دو سال ممنوعه ؟
- بادمجان
سلام ببخشید کودک یکساله میتونه غذای که بادمجان داره مصرف کنه با تشکر.
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- سلام وقتتون بخیر. ببخشید دخترم ۳سالشه و فکر میکنم سرماخورده چون از دیشب سحر دیدم تب شدید داره درحالی که شب قبل از خواب فقط یه کم آبریزش بینی داشت.اما سحر که تب کرد دیدم صداش هم یه مقدار گرفته. بهش شربت استامینوفن دادم تا تبش پایین اومد.احتمالا سرماخوردگی باشه چون خودمم چند روزه که سرماخوردم. اما امروز چون تعطیله به دکتر هم دسترسی ندارم جناب دکتر میتونم شربت سفکسیم بهش بدم؟ سفکسیم ۱۰۰یا۲۰۰؟ وزنش هم ۱۱کیلو هست. چند میلی باید بهش بدم؟
- قطره مولتی ویتامین
سلام پسر من تازه واکسن ۶ ماهگیشو زده و وارد ۷ ماه شد و وزنش ۷ کیلو هست روزی چند قطره باید بهش مولتی ویتامین بدم ؟ قطره اهن و ویتامین رو ترکیبی میخوره
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم

