Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- سلام پسر م سه ماهه استه سر شان می لرزه علت لرزیدن چیست
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- کودک تازه وارد ۷ ماهه شده چقدر شربت سفکسیم بدهیم بهتره با وزن ۸.۲۰۰
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- نحوه ی مصرف شربت آزیترو مایسین
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین
- سبزی خوردن
سلام اقای دکتر خداقوت بچه م ۸ماهشه میتونم سبزی خوردن بخورم؟؟ ببخشید وقتتون رو میگیرم
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- جوش
سلام دخترم بعد از تولدش جوش های چرکی زیادی در صورتش زد الان که یک ساله هست جای جوشها فرو رفته آیا این فرورفتگی ها خوب میشه یا نیاز به درمان خاصی دارد؟
- وزن نوزاد
سلام. پسرم مریض شماست. بخاطر کرونا می ترسم بیارمش بیرون. به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره و مقداری رفلاکس هم داره و مقداری شیر هم میریزه. وزن تولدش ۳۷۶۰ و دو ماهگی وزنش ۶ کیلو بود. الان چهار ماهشه و ۶۸۰۰ وزنش شده. شیر مادر و فقط از یه سینه شیر میخوره. مدتی هم هست که شب برای شیر بیدار نمیشه. امروز برای واکسن رفتیم بهداشت گفتن وزنش کمه. میتونم شیر خشک کمکی بدم؟ روزی چند بار کمکی بدم؟ و اینکه شیر خشک باید آپتامیل پپتی جونیور باشه؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- حس تهوع
سلام خسته نباشید، برادر من هشت سالشه، چند وقتیه گوشی یا کتاب دست میگیره حس تهوع میگیره و غذا نمیخوره و وقتیم ورزش میکنه شکمش به شدت زیادی درد میگیره. ممنون میشم جواب بدید یکم نگرانم که چرا تهوع و شکم درد داره

