Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- سلام پسرم ۸ ساله هست با وزن ۲۷ کیلو سینوزیت شدت با سرفه های قطاری دوز مصرف فارمنتین براش جقدر هستچ
- شربت کلسیم برای دندون
سلام دکتر دخترم ۱۱ماه و ۲۰روزشه دندون درنیاورده و تولثه سفیدی میزنه ویتامین دی تزریق کردیم ولی درنیاورده دوهفته میشه ایا لازمه شربت کلسیمم بدم چقدر و چه مارکی؟ شیرخشک نان ۲ میخوره
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- قدووزن
سلام من پسرم ۶ سالشه قدش ۱۰۸سانتی متروزنش۱۷ کیلو _۴سالش بود آزمایش کامل گرفتن دکتر گفت همه چی خوبه فقط آهن بدنش زیاده ک من اصلا بهش آهن ندادم دیگه /هیچ شربت اشتهایی یادارویی ندادم بهش الان فقط بخاطر قدووزنش ناراحتم_بیش فعالم نیست،و دیگه هیچ مشکلی نداره /پلوب اندازه یک کفگیرمیخوره سوپ یاخورشت دوست نداره فقط مرغ اونم یکم،اینجوری ویتامین بدنش چطوری تامین میشه لطفاراهنماییم کنین😭
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- بلا
سلام پسرم ۶ سالش هست سرفه خشک میکنه شربت دکسترمتورفان دادم خوب شد دوباره سرفه ش شروع شد شربت توسیان دادم فایده ایی نداشت، شربتی هست بهش بدم خوب بشه وزنش ۱۸ کیلو هست ممنون .
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- تلخی شیر خشک رژیمی
سلام دکتر دو فرزند دو قلو ۴ماهه دارم ک ب پروتین گاوی حساسیت دارند و فقط شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور خوردند ک الان از طعمش خسته شدند و دیگه نمیخورن من مجبورم یک حبه قند در بطری بریزم ک بخورن ضرر نداره براشون
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- پرسش در مورد شربت سفیکسیم ۱۰۰
با سلام.۲روزه ک سفیکسیم ۱۰۰ب کودک ۶ماهه میدیم و گلاب ب روتون خیلی اسهال شدیده لطفا راهنمایی بفرمایید
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟

