Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لوزه بچه
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم ۵ سالشه و بیمار شماست .لوزه داره میخوام بدونمبرای تشخیص دقیق لوزه و اینکه عنل نیاز داره یانه کدوم دکتر رو توصیه میکنید؟
- سلام دوروزه شربت میدادم به دخترم ۷ سالشه بخاطرشکم درد دیگه ندادم عفونت داره گلوش وسرفه میکنم حالا چی کنم بدم یا ندم
دخترم عفونت داره گلوش خلت داره وسرفه میکنه بردم دکتر شربت سفیلکسم داد دو روز دادم دل درد گرفت دیگه ندادم الان یه روزه ندادم ولی عفونتش خوب نشده آیا باز بدم یا ندم
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- درمان سرفه های خلطی سینه
سلام . برای سرفه های شدید و خلطی چی کارکنم . کمی هم گوش هاش سنگین شده یه هفته قبل هم آنتیبیوتیک مصرف کرده برای عفونت کلیه
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- سینه
سلام دکتر، خسته نباشید.
پسر 15 ساله ای دارم که نوک سینه طرف راستش خیلی سفته انگاریه چیز گرد سفتیه ولی درد نداره در حالی که سینه سمت چپش اینجور نیست. تو رو خدا کمکم کنید. بنظرتون چیزی نیست؟ مشکلی نداره؟ خیلی میترسم. ممنون میشم. - سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- زردی دستو پای کودک ۹ساله
سلام دختره ۹ ساله دارم که بیش فعالی داره خیلی وقتها رنگ دست وپاهاش زرد می شه گاهی اوقات از درد شکم گلایه میکنه وقتی دست شویی مدفوع خیلی زنندهای داره
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش دا ه چی باید چ ساعتی و چند سی سی
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- کوریزان
سلام ایا میشه به بچه زیر ۲سال یکسال و ۸ماهشه کوریزان بدم؟ وزن۱۱ اگر میشه هرچندساعت و چقدر؟ سوال دوم برای داروهایی که صبح باید بدیم ۶ ۸ صبح که بچه خوابه شکمش خالیه ایا موردی نداره دارو دادن؟ و فاصله بین چند شربت که همشون ۸ساعتیه ۱۲ساعتیه چقد باید باشه؟؟
- سیخ شدن پا
پسرم ۳سالشه داشتم بهش غذا میدادم با گوشی هم داشت فیلم نگاه میکرد فیلمش هم ناخن خانمه قطع میشه وسس ریخته بود که مثلا خونه تا حالا اینو دیده بود همینطور داشت نگاه میکرد غذا هم تو دهنش بود پاهاشو سیخ میکنه و گردنشو کج سریع دست کردم غذاتو دهنشو در آوردم دهنش سفت نشده بود رنگشمسفید شد خودش میگه ترسیدم از خانمه که ناخنش قطع شد حالا تقریبا یه ساعتی میگذره و حالش خوبه میخواستم ببینم چکار کنم چیزی نیست
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود

