Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام من دختر 4 ماهه دارم ک چن وقته بعضی اوقات داخل مدفوعش خون یا رگه خونی وجوددارد ب پزشک اطفال مراجعه کردم ک گفتند لبنیات گاوی مصرف نکنم و ی قطره پدی لاکت تجویز کردند با وجود این دستورات باز هم بعداز چند روز داخل مدفوع نوزادم رگهدخون مشاهده کردم لطفا راهنماییمدکنید متشکرم
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- یبوست نوزاد
پسرم ۴ماه و چند روز داره از تقریبا دوماهگی تا الان هفته ایی یا ده روزی یکبار مدفوع میکنه.مدفوع نرم ولی به شدت غلیظ و چسبناکه ب زور پاک میشه..کنار شیر خودم دو الی سه بار شیرخشک کمکی میخوره.چه راه حلی هست؟
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- کم وزنی نوزاد هفت ماهه
چه شربتی از دارخانه تهیه کنم تا وزنش بالا بره و اشتها آور باشه
- زردی کف دست وپا
- شیرگاو
سلام آقای دکترشمافرموديدبه بچه شش ماهه میشه شیربرنج دادمگه نگفتين نبايدشيرگاو بخوره پس با چه شیری درست کنيم
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک 8ساله
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم یک سالشه سرما خورده و سرفه خشک داره و اینکه ابریزش بینیش قطع شده حالا به رنگ سبز در اومده تو دارو خونه ها شربت ازیرومایسین یا چرک خشک کن دیگه پیدا نکردم چن جا رفتم گفتن نیستش به جای این شربتا چی میتونم بهش بدم که خوب شه
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 1سال و دو ماهشه از دیروز تب داره ولی هر 12 ساعت با استامینوفن پایین میاد بهش آزیترومایسین میتونم بدم؟
- گلبول سفیدکودک۴ساله
بالا بودن گلبول سفید.کودک چیست کودک ۴ساله آیا خطر داره قابل درمان هست
- مکمل
سلاماقایدکتورنوزادم۳ماهشهبهپروتعینگاویحسلسهازشیرخودممیخورهایامنمیتونمقرصیاکپسولزینکبخورم
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام آقای دکتر پسرم سه روزش هست و رنگ ادرارش نارنجی دلیلش چیه؟ممکنه کلیه هاش مشکل داشته باشه؟و اینکه یکمم زردی داره
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- رفلاکس نووزاد
سلام نوزاد دو ماهه ای دارم که حالت گرفتگی بینی و کمی خس خس سینه داره و بعضی از مواقع زبانش را میجود و در موقع شیر خوردن سرش را عقب میکشد رفتم دکتر بهش شربت امپرازول داد بنظر شما حتما باید بهش بدم این دارو رو ؟؟؟؟عوارضی نداره؟؟؟؟
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- نوزادیک ماه دارم تب داره میتونم ازقطره استامیفون استفاده کنم
- قرمزی گوش
سلام وقتتون بخیر پسرم 21ماهش هست باوزن11کیلو از فروردین ماه مدام گوشش عفونت داشت یعنی من شربت هایش ک تموم میشد میبردمش دکتر بعدمعاینه میگفتن هنوز گوشاش قرمز ازخردادماه دیگه بهش شربت آنتی بیوتیک ندادم چون گفتم بدن بهش مقاوم شده ودیگه تاثیری نداره از 3روزپیش که حموم ش کردم مدام گکوش هاش رو میکشه وشب هاهم خواب راحتی نداره میخاستم شربت آموکسی کلاو بهش بدم لطفا راهنمایی کنید بهش بدم اگه بایدبدم میزان مصرفش چقدباشه؟ ممنونم ازراهنمایی شما
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید

