Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- قطره بینی
سلام خسته نباشید برای سرماخوردگی و آبریزش بینی نوزاد سه ماهه چه قطره ی بینی خوبه باتشکر
- تب
سلام الان بيماري كرونا هست ميترسم ببرم دكتر مشكل بچه من امروز شش ماهشو تموم كرد دوروزه تب ميكنه تبشم حدود ٣٧-٣٧/٥ميشه دفعات مدفوعشم بيشتر شده روزي ٧بار دليلش دندان دراودن ميتونه باشه يا ببرم دكتر لطفا جواب بديد
- شیر خوردن
دلیل ول کردن و گرفتن سینه نوزاد ۳ماه و ۱۷ روزه چیست دو هفته وزن نگرفته
- ترس نوزاد
دخترم هفتاد و چهار روزه هست و تا بحال چند مورد حالت ترس بي دليل ازش ديدم. يكباره ميترسه و خودش را عقب مي كشد. دوبار موقع شير خوردن و يكبار موقع عوض كردن پوشك، اين اتفاق افتاده. آيا اين مسئله طبيعي هست؟ علت ترس نوزاد چه چيزى ميتواند باشد؟
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- سرلاك
بإسلام.براي نوزادي كه تازه وارد هفت ماهگي شده است و رفلاكس و الرژي يه پروتين دارد چه سرلاكي غير از سرلاك برنج ميتواند مصرف كند؟ به آرد برنجي كه خودم با شيرخشك درست ميكردم الرژي نشون داد ولي سرلاك برنج رو ميخوره چه سرلاكي جز برنج ميتونه بخوره براي تنوع
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- حساسیت
سلام خدمت دکتر عزیز پسرم نزدیک سه ماهشه به خاطر نداشتن شیر کافی بهش اوایل شیرنان و بعد سوپرامیل دادم از همون ابتدا صورت پسرم روی گونه هاش و ابروهاش قرمز شده در طول روز یه وقتایی شدید مشخص میشه که پسرم همش بهش چنگ میزنه و یه موقع میبینی کامل خوب و سفید شده صورتش موقع شیر خوردن همش خودشو جمع میکنه به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه آیا لازم شیر ضد حساسیت براش بگیرم ماه اول وزنگیریش طبیعی بود ولی الان خیلی ضعیف شده
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟

