Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- مدفوع سبز تیره
من دخترم چهارماهشه ویک ماه ک شیر خودمو نمیدم بش وشیر خوشک میخوره و مدفوعش سبزه تیره شده مخاستم ببینم مشکلی نداره
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- شربت زینک
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و موهاش کم پشت و ریزش داره خواستم ببینم شربت زینک میتونم بهش بدم ایرانی خوبه یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- شیرخشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزادم دوازده ماهه ام دیگ تا الان باشیرمادر تغذیه میشه ولی الان دیگ شیرخشک میخوره میشه بگید ب نوزاد دوازده ماهه هرچن ساعت و ب چه مقدار بایدشیرخشک داد؟
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- تب و دل درد و اسهلال
- سرفه
سلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم یه هفتس در طول روز سرفه داره سرفه هاش طوری ک انگار الکی سرفه میکنه؟.میخواستم بدونم علتش چیه نوازدم رفلاکس پنهان داره رانتیدین مصرف میکنه درحال دندان دراوردن هم هس.از ترس بیماری کرونا میترسم بیرون ببرمش دکتر میشه منو راهنمایی کنید لطفا
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- فاویسم و مصرف آهن
نوزاد ۱۵ روزه ای داریم که مبتلا به فاویسم است. از شیر مادر تغذیه میکند. مادر نیاز به مصرف قرص آهن دارد. آیا مصرف قرص آهن توسط مادر برای بچه خطرناک است؟؟
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- زردی نوزاد1ماهه
دکتر براشون قرص فنوباربیتال تجویز کردن .از عوارضش که خوندم نگرانم کرد میخاستم بدونم ضرر نداره و آیا واقعا زردی نوازاد رو میاره پایین؟
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- اسهال نوزاد دو ونیم ماهه
سلام نوزادم دو ونیم ماهه هس ۴۳روزگی ختنش کردن دکتر سفالکسین ۱۲۵ داد ۲۴ساعت بهش دادم از همون موقع یک ماهه ک اسهال داره وشکمش ابه اب کار میکنه با رگه های شیر هضم نشده طوری ک فقط کهنش با صابون تمیز میشه قطره پدی لاکت هم روزی ۵ قطره دادم ولی خوب نشده شکمش ابکی کار مکنه روزی ۵ ی ۶ بار هر وقت هم پوشکشو باز میکنم کمی مدفوع ابکی داره .خودمم اصلا لبنیات مصرف نمیکنم چون شیر مادر میخوره .ایا دارویی هست ک بدم بهش خوب بشه ؟باید چکارکنم؟با تشکر

