Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرکت غیرعادی
سلام پسرم یک هفته س بعدازورود به پیش دبستان دچار تیک هایی شده که هرروز متغییر میشه چیکارباید بکنم اقای دکترررر لطفا راهنماییم کنید 😭
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- جراحی لوزه
با سلام و احترام پسر 7 ساله دارم کاندید جراحی آرنو تانسل کتوی 1 میباشد لطفأ ازنظرعمل به علت سندروم مکابولیک میشه عمل کنم، ممنون از شما
- کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ برای فاویسم ضرر دارد؟
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه
- سردردوحالت تهوع
سلام خسته نباشیددکترمن خانمی32سالم شیرده هستم بیشترروزابعدازصرف ناهارحالت تهوع وسردرددارم میدونم شمامتخصص اطفالیدولی توروخداکمکم کنیدخیلی اذیت میشم
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- شربت
سلام آقاي دکتر خداقوت ممنون که وقت گران بهاي تان را براي ما ميگذاريد.آقاي دکتر شما فرموديد شربت کوآموکسي کلاو را اگر فرزندم گوش درد دارد 10روز ادامه دهم اما خير او گلو درد داشت و آب دهانش را نميتونست قورت بده با مصرف منظم الان 5روز هست که ميخوره و دو روزه که کاملا خوب شده آيا تا همين 5روز کافيست يا 7روز کامل بدهم؟؟چون خيلي بي قراري ميکنه با خوردنش لج شديدي ميکنه
- پا درد
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه. همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟
- برای دختر ۴ساله ام سفکسیم ۱۰۰باید چ مقدار داده شود
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- عفونت
سلام خسته نباشید دختر 19 ماهه ام بعد از بیست روز اسهال آزمایش کامل گرفتم در از مایش خون wBC 15000. RBC5. 47بود الان خوبه هی چ علامتی از اسهال دیگه نداره تب هم نداره با این جواب آزمایش مشکلش چی می تونه باشه وقتی واکسن یک سالگی زدم با عفونت خون ده روز بستری شد گفتن مشکوک به مننژیت بوده بعد از واکسن 18 ماهگی هم اسهال شد بع داز بیست روز که خوب شده آزمایشش اینه باید چکار کنم ممنون
- خلط سینه
سلام اقای دکتر پسرم ۳سالشه ۱۰روزه مریض شد ابریزش و خلط، سینش هنوز خوب نشده، دکتر بهش ازیترومایسین داد با سفیکسیم اسهال گرفت دیگ ندادم بهش، بجاش اموکسی کلاو ۳۱۲دادم، هنوز سینش خلطیه خیلی زیاد چی بدم بهش ایا همون اموکسی کلاو میتونم ادامه بدم ضرر نداره، ده روزه چرک خشم کن میخوره بازم بدم؟
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم

