Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- سلام کودک ۹ ماهه سرما خورده آموکسی سیاست بهش بدم آبریزش بینی داره با سرفه
- قرص نکسیوم
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 19 ماهشه برای حالت تهوعش دکتر بهش قرص نکسیوم داده ولی نمیخوره میتونم با یه قاشق ماست بهش بدم؟ ممنونم از این که راهنماییم میکنید.
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- یبوست و سفید شدن زبان
سلام آقای دکتر من همین سوال قبلی گفتم که سطح زبون دخترم سفید شده دون دون نیست قشنگ یک لایه سفید ،البته یبوست هم داره به خودش فشار میاره ولی باد شکمه و بدبو نمیتونه مدفوع کنه احتمال داره سفیدی روی زبانش بخاطر یبوست باشه وابنکه چه قطره ای بگیرم واسه یبوست و چقدر بدم مرسی از پاسخگویی شما
- پوست
بچه من۱۸روزه به دنیا امده رو بینیش قرمزی هست خیلی نگرانم تروخدا جواب بدین
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- کلسیم
با سلام و احترام دختر من خیلی عرق میکنه در ناحیه کمر و دکتر به ما گفت ممکنه کمبود ویتامین دی باشه چون بچه رفلاکسیه و رانیتیدین و زانتاک استفاده می کنه. الان شربت استوکر و قطره بیبی جویس نوشتن. میخواستم بدونم میزان مصرف ویتامین دی موجود در این شربت و قطره خطرناک نیست؟
- در مورد شیاف ۱۰۰ هشت ماهه خیللی نگرانم
سلام آقای دکتر من برایه بچه ام هشت ماهه دیکلوفناک ۱۰۰ استفاده کردم خودمم نگرانم میشه راهنماییم کنی ممنوع میشم
- شربت کیتوتیفن
سلام انشالله که سلامت باشین.دکتر شربت کیتوتیفن برای پسرم که 4.5 سالش برای سرفه داده ولی دوزش تو نسخه درست دیده نمیشه.میشه راهنمایی کنید هر 12 ساعت چقدر بهش بدم؟
- کم وزنی
سلام دخترم دوازده ماهشه میلی ب غذا نداره فقط شیرمیخوره شربت فروگلوبین بهش میدم اهن و مولتی بهش نمیدم قبلا غذاخوب میخورد الان ن .میخام چاق بشه خیلی لاغره توروخدا کمک کنید
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟
- سلام نوزاد من ۷۳ روز شیر خشک می خوره اصلا حساسیت نداره فقط کمی لپاش قرمز و کمی هم خشک شده روغن زیتونکمی بهتر شده ولی کاملا از بین نرفته میشه راهنمایم کنید چیکار کنم صورتش خوب بشه
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- قطره اهن
با سلام وخسته نباشی من نوزاد هشت ماهه دارم که شربت زینگ سولفات بهش میدم قطره اهن هم میدم میگم حال که شربت زینگ سولفات بهش میدم بازم باید قطره اهن بهش بدم یانه احتیاجی به قطره اهن دیگه نداره با تشکر ازشما ممنون
- بدن بچه من یهو قرمز شد
بدن بچه سه ساله من از ساعت هفت شب یهو شد قرمز از صورت شروع شد کم کم همه جا همین جور شد

