Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
با سلام میخواستم بدونم دوز سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۶ ماهه ،باوزن ۹ کیلو که سرفه های خشک داره چقدره؟ با تشکر
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- قطره آد يا شربت ويتا زينك
با سلام ببخشيد كودك 9 ماهه دارم كه به علت اينكه وزنش يه مقدار كم بود پزشك بهش شربت ويتا زينك داده كه عصر ها 2 سي سي بهش بدم آيا باز نياز هس كه قطره آد بهداشت رو هم مصرف كنه چون داخل شربت ويتامين آ و د دارد ولي مقدار آن از قطره آد كمتر هس . چون هنوز دندان هم ندارد يكم نگران هستم ممنون اگه سريع تر جواب بدين
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- زردی کف پا ودست دختر ۱۶ ماهه
دخترم ۱۶ ماهه هست کف پا ودستش یک دفعه زرد شده کم خونی وعفونت اداری داشته بود ولی خوب شد .اما الان اینجوری شده باید چیکار کنم ممنونم از شما؟
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.
- واکسن کرونا
سلام دوتا پسر ۶ و ۸ ساله دارم.دوز اول واکسن کرونا رو زدن.اما همه بهم کفتن چرا به بچه واکسن زدی.اونا نیازی ندارن..الان چند روزه از زمان دوز دوم داره میگذره و نزدم برلشون.دودل شدم..واقعا تاثیر بدی براشون نداره؟اگه دوز دوم نزنن اون اولی هم تاثیری نداره؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- پردنیزولون
سلام وقت بخیر بچه ام سرما خورده و کمی سرفه میکنه پرشک متخصص براش علاوه بر سفکسیم 100 و سیتریزین و اسپری سدیم کلراید بینی و پدی لاکت براش پردنیزلون 5 و فاموتیدین 20 هم تجویز کرده سوالم اینه پردنیزلون 5 اونم برای بچه 18 ماهه ضرری نداره ؟
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- توده پشت گوش
با سلام. پسرم 7 ساله است . و پشت گوشش 2 تا 3 عدد برامدگی . یا غده . نمدانم چی هست . کوچیک بودن . و الان بزرگتر شده . و الان منجر به درد شدن . ایا اینها چی هستن . و کجا باید برم پیگیر بشم .
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- рутор
Lying down and vomiting between courses: This is how Ancient Romans would feast [url=https://rutor24-to.com]rutor сайт[/url] Imagine, if you will, the most glorious festive feast, with an oversize turkey, stuffing two ways, holiday ham, the requisite fixings and at least half a dozen pies and cakes. That may all sound grand — that is, until you consider the extravagant displays of the ancient Roman banquet. Members of the Roman upper classes regularly indulged in lavish, hours-long feasts that served to broadcast their wealth and status in ways that eclipse our notions of a resplendent meal. “Eating was the supreme act of civilization and celebration of life,” said Alberto Jori, professor of ancient philosophy at the University of Ferrara in Italy. https://rutorforum24.top rutor24x7.to Ancient Romans enjoyed sweet and salty concoctions. Lagane, a rustic short pasta usually served with chickpeas, was also used to make a honey cake with fresh ricotta cheese. The Romans used garum, a pungent, salty fermented fish sauce for umami flavor in all dishes, even as a dessert topping. (For context, garum has a similar flavor profile and composition to current-day Asian fish sauces such as Vietnam’s nuoc mam and Thailand’s nam pla.) The prized condiment was made by leaving fish meat, blood and guts to ferment inside containers under the Mediterranean sun. Game meat such as venison, wild boar, rabbit and pheasant along with seafood like raw oysters, shellfish and lobster were just some of the pricey foods that made regular appearances at the Roman banquet. What’s more, hosts played a game of one-upmanship by serving over-the-top, exotic dishes like parrot tongue stew and stuffed dormouse. “Dormouse was a delicacy that farmers fattened up for months inside pots and then sold at markets,” Jori said. “While huge quantities of parrots were killed to have enough tongues to make fricassee.” https://rutorforum24to.com рутор Giorgio Franchetti, a food historian and scholar of ancient Roman history, recovered lost recipes from these repasts, which he shares in “Dining With the Ancient Romans,” written with “archaeo-cook” Cristina Conte. Together, the duo organize dining experiences at archaeological sites in Italy that give guests a taste of what eating like a Roman noble was all about. These cultural tours also delve into the eyebrow-raising rituals that accompanied these meals.

