Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه دو روز دیکر ده ماهش تمام میشود وچون خسخس سینه داشت او را به دکتر بردم وکفت خسخس سینه اش به خاطر حساسیت است وفقط سیتریزین به او داد یک قاشق مربا خوری صبح یکی شب وگفت تا چهار روز صبح وشب از چهار روز به بعد فقط شبها به او بدهم تا ده روز اقای دکتر ایا تا ده روز عوارضی برای نوزاد ایجاد نمیگند وایا به غیر از سیچریزین شربت بهتر دیکری برای حساسیت پوزاد ده ماهه وجود ندارد با تشگر
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- قطره نفخ شکم
سلام وقت بخیر دکتر به نوزادام بخاطر نفخ شکم قطره داد روی قطره نوشه زیر شش ماه ندهید نوزادام ۲۱ روزش است مشکلی نیست بهش بدم باتشکر
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- قطره چشم
سلام دكتر خسته نباشيد قطره چشم سولفاستاميد١٠٪هر ٨ ساعت يكبار براي دخترم كه چشماش قي ميكنه و مجراش بستس استفاده ميكنم سوالم اينه كه تا چند روز ميتوان استفاده كرد اگر طولاني شود ضرر داره؟؟
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- شربت دیفن هیدرامین
- پسر من سه ماهه بود دکتر واسش شربت دیفن هیدرامین رو نوشت چون شبا نمیخوابید الان حدود ۲۱ روزه که استفاده میکردم ۳٬۵ سی سی ولی الانفهمیدم تو یادگیریش اثر داره نباید استفاده کرد ایا این ۲۱ روز هم اثر بدیرو مغزش میزاره ؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم پنج ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره پپتی جونیور میخوره وزنش یک ماهه متوقف شده میتونم بهش شیر خارجی گلدن گات بدم که از شیر بز درست شده ؟؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین
- رفلاکس سرماخوردگی غذای کمکی
سلام آقای دکتر ممنون ازوقتی که میذارید دخترم پنج ماهو دوروزشه یه هفتس که سرماخورده رفلاکس داره ودارومیدم کل یه هفته روازشیرخوردن افتاده سرفه های خلط دارمیکنه وآبریزش بینی داره بهش آموکسی سیلین125وقطره پلارژین میذم آیاشی نخوردنش بخاطرسرماخوردگی میتونه باشه؟واینکه میخوام غذای کمکی شروکنم نمیدونم چی بدم میگن فرنی وحریره بادوم رفلاکس وبدترمیکنه چندباری بهش پوره هویج دادم امانمیخوره چندباریم سیب زمینی امتحان کردم بیرون رویش زیادشد.بااینکه شیرخیلی کم میخوره وادرارش خیلی کم شده ولی هرروزچندین بارمدفوع میکنه این طبیعیه؟گاهی اسهال گاهیم طبیعی
- مقدار اضافه کردن تغذیه
سلام جناب آقای دکتر کرم بین با احترام و تشکر فراوان پسرم بعد از تولد به دستور پزشک شروع به خوردن شیر کرد به مقدار ۵ سی سی کرد و دو روز بعد هر سه ساعت ۱۰ سی سی به دستور دکتر تغذیه کرد و در روز چهارم با مراجعه به پزشک مقدار مصرف شیر را ۳۰ سی سی اعلام کرد و الان پسرم هشت روزه شده و میخوام بدونم مقدار مصرف شیر هر چند ساعت و چند سی سی باید باشه و چه موقع باید مقدار تغذیه بیشتر بشه و همچنین راجب به شیر خشک که بعنوان کمکی چند درصد از غذای فرزندم رو میتوان از شیر خشک استفاده کرد . مادرش با استفاده از شیر دوش شیر خودش را داخل شیشه شیر جمع میکنه تا دقیقا مقدار سی سی مورد نظر تهیه و سپس به نوزاد میده ، این دوشیدن و با شیشه شیر به نوزاد دادن که اشکالی نداره بنظرتون؟ ممنون
- شربت زادیتن
سلام دکترخواستم بدونم ک بعدازبازکردن شربت زادیتن تاکی تاریخ داره بعدازچ مدتی فاسدمیشه واینکه واسه بچه نه ماهه ک تب داره علاوه برسوپ دیگ چ غذایی خوبه براش واینکه میتونیم موقه سرماخوردنش موزهم بش بدیم ممنونم
- ازمایش تیروئید
سلام خسته نباشید ما روز چهارم بردیم آزمایش تیروئید بعد سه روز زنگ زدن گفتن حوابش۵/۲ هستش بار دوم روز دهم گرفتن بعد دوهفته جوابش اومد ۴/۹ بازم نیاز هست یا نرماله
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- گریه درخواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ۷ماهشه وتا دیشب شکر خدا سرحال بود دیشب مهمان داشتیم و چند ساعت بعد مهمانی یهو توخواب گریه کرد شیر بهش دادم اروم نشد گفتم شاید نفخ کرده پدی لاکت بهش دادم باز اروم نشد و بعد گفتم شاید داره دندون درمیاره و استامینفون بهش دادم ولی الان باز بی قراره به خاطر این ویروس کروناهم میترسم ببرمش بیمارستان توروخدا بگید باید چکار کنم خیلی خیلی ممنون
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- ختنه کردن
سلام اقای دکتر . میخواستم بپرسم ختنه ستنی بهتره یا حلقه برای پسرم؟

