کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش دهان
سلام روزتون بخیر دخترم یکسال وهشت ماهشه واهم ابریزش بینی و داره ولی ابریزش دهانشم یه چندروزه داره به حدی که جلوی لباسش خیس میسه لطفا علتشا ودرمانشا بگید ممنون
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳
دخترم پنج ساله ام ۱۵ کیلو هستش دچار گوش درد شد دکتر گفت پرده ی گوشش قرمز شده و شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳ داد هر ۱۲ ساعت سه و نیم سی سی حالا فقط مقداری درد گوششو کمتر کرده و باز گاهی درد میکنه چکار کنم سه روزم هست که دارم میدم بهش دوباره ببرمش دکتر یا صبر کنم هفت روز بدم بعد ببرمش دکتر؟
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر مولتی ویتامین ایموتیس خوبه به بچه بدم پاییز و زمستان تاثیری در سرماخوردگی داره
- کنده شدن ناخن
سلام ،امروز متوجه شدم تمام ناخنهای دست و پاهای فرزند ۶ساله من از ریشه کنده شده ،خیلی ترس دارم بردمش دکتر فعلأ آزمایش نوشته و شربت زینک،تورو خدا کمک کنید
- لاغر شدن کودکان
سلام اقای دکتر دخترم چهار سالشه خیلی لاغر اشتهاش خوبه ولی هرچی میخوره سریع دفع میکنه اصلا وزن نمیگیره چکار باید بکنیم
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره

