Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- ابريزش و خلط گلوش كودك
سلام كودك يك سال و سه ماهه ام آبريزش و خلط گلو داره علايم ديگه اي از سرماخوردگي فعلا نداره با سيتريزين و قطره بيني و بخور آب سرد جواب نميده چه داروي ديگه اي ميتونم بهش بدم؟ اصلا نميتونه شبا بخوابه
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- اسهال نوزاد
سلام پسرم شش ماه ونیم دارد.پنج روزه که اسهاله.تب و علائم دیگه ای ندارد.پاهاش هم سوخته بخاطر اسهال.چکار کنم اسهالش خوب بشه؟نیار به محلول ا ار اس یا داروی دیگه ای ندارد؟
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام من فراموش کردم به فاصله ۲ ساعت هر بار ۵ سی سی بهش بچه م دادم ۱ سال و ۴ ماهشه میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- وزن کم کردن نوزاد
سلام واحترام. تشکر آقای دکتر گرامی که وقت میزارین خداخیرتون بده. پسرمن یک سال ودوماهش وزنش 9 کیلو نیم. موقع تولد2 کیلو و700 بود. دکتربردم چک گفت وزنش کم.. آزمایش نوشت ک نرفتم هنوز.. آیا این آزمایش انجام بدم؟ واینکه بدغذاست وهرچیزی نمیخوره پیشنهادتون چیه وچه غذاهایی بدم بهش.
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۷ساله
سلام پسرم امروز چشمش حالت بیرون ریختگی چرکی داشت من قطره یکبار ریختم چند ساعت یکبار باید انجام بدم؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای کودک هفت ساله با وزن ۳۰ کیلو
سلام میزان مصرف سفکسیم صد برای کودک هفت ساله با وزن سی کیلو
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- سلام خسته نباشید
سلام خسته نباشید من یه پسر 28ماهه دارم از دیشب تب کرده هر6ساعت یه قاشق مربا خوری ایبوپروفن دادم تا2ساعت تبش پایین میاد ،دوباره بالا میاره به ندرت هم سرفه میکنه ضربان قلبش تنده چکار کنم
- چشم
سلام دکتر قطره باکتی مالید رو برای کودک چهار ساله در روز چندبار استفاده کنیم
- شربت اشتها اور
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال و۱۱ ماهشه خیلی کم غذاس مایل ب میوه وغذا خوردن نیس زیاد میشه ی شربت اشتهااور معرفی کنید ک بدم بخوره

