Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- سرفه های خلط دار
دختر من از اول پاییز سرفه های خلط دار میکنه تا بهار که یکم هوا گرم بشه هرچی هم بهش میدم خوب نمیشه چیکار کنم دکتر بردم میگن یه خورده آسم کودکان داره ولی خوب روش درمانش چیه
- تخم بلدرچین زرده وسفیده
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من داره 8 ماهش تموم میشه تخم بلدرچین فقط زردشو بهش بدم یا سفیده شو هم میتونم بدم؟ واینکه چند بار در هفته بدم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- جوش
سلام علت جوش های ریز روی بینی نوزاد یازده ماه چیه ؟
- مدفوع سبز
سلام
بچه ام مدفوعش سبزه دکترم بردم میگه موردی نیست چه کنم؟
با تشکر
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- علت سفیدی زبان
با سلام دوروز است که لکه های کوچک سفید روی زبان کودک ۴ساله ام زده علتش چیست ؟تشکر
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- باقلا
با سلام من بچه شیر میدم سه ماهشه می تونم باقالی پلو بخورم؟؟
- واکسن
سلام آقای دکتر ببخشید واکسن بدو تولد باید به بازوی راست زده بشه یا چپ؟ برای دختر من به بازوی چپ زدن اشکالی نداره؟
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- کرونا
سلام آقای دکتر من و همسرم کرونا داریم دخترم دوسال و دوماه داره اونم با ماست کمی عطسه میکنه و یه کوچولو چشمش قرمزه داروی خاصی نیاز هست بخوره علائم دیگری خداروشکر ندارد
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- ترس وپریدن از جا
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 4 ماهه من با هر صدایی شدید میترسه وگریه میکنه. مثلا با صدای عطسه شیر آب قاشق چنگال قابلمه هم تو خواب هم تو بیداری. چرا اینجوریه؟ سوال دومم به تازگی توپیشونی وصورت ودست وپاهاش مو رشد میکنه طبیعیه یا نه؟ ممنون
- دز مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سن کودک ۲ سال و وزن ۱۵ کیلو گرم سرما خوردگی دارد و علائم تب وگرفتگی گلو آبریزش بینی
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم ۲سال ونیم هست بیمارشده سرماخوردگی گرفته حالاکه دست وپاهاشو میبینم داره ناخن های دست پاها میفتاد

