Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از ساشه برای فاویسم
سلام . آیا شخص مبتلا به فاویسم برای تسکین گلودرد و سرفه ، میتواند از ساشه تارتونیک و یا روتارین استفاده کند ؟
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
سلام برای عفونت گوش دکتر سفالکسین 250داده.مقدار مصرف را می خواستم.برای کودک 5ساله با وزن 20کیلو
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- ویتامین د۳ دوز ۵۰۰۰۰
سلام دخترم سه ماه دیگه شش سالش میشه.آزمایش داد ویتامین د پایین بود. دکتر اطفال براش ویتامی د۳ نوشته که دو هفته یکبار یدونه بخوره اما آقای دکتر دوزش ۵۰ هزار هست به نظرتون مشکلی نیست که ویتانین د۳ با دوز ۵۰۰۰۰۰ به بچه شش ساله بدم؟
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام دخترم عفونت ادراری داره 4سال نیم داره وزنش 15کیلو سفکسیم 100چند سی سی و چند ساعتی بدم؟؟
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- زردی کف پا کودک ۳ساله
سلام دخترم ۳سال دارد وقتی به دنیا آمد اصلا زردی نداشت ولی الان بعضی روزها کف پاهاش زرد میشه دلیلش چیه ؟

