Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- ویتامین د۳
سلام آقای دکتر من هر دو ماه یک قرص ژله ای ویتامین د۳که ۵۰۰۰۰ هست رو به دختر ۷ سالم میدم الان دارم بهش سانستول زینک پلاس میدم که توش ویتامین د۳ به مقدار ۴۰۰ است اشکال داره یا نداره؟
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟
- افتادن ناخن دختر ۶سالم
همه ناخن های دست وپای دخترم یکی یکی جدا شدن میفتن پارسالم همین موضوع پیش اومد و دکتر یه سری ویتامین نوشت میخوام بدونم دلیلش چیه؟ نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- کودک اگر سرماخورده باشدواکسن۱۸ماهگیش رو تا چند روز میشود به تعویق انداختگ
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر به غذای کودک 9 ماهه میشه پیاز و قارچ اضافه کرد؟
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- صورت دخترم پر از جوش های ریز قرمز رنگ علت چییت
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم کشاله هردو رانش از دیروز جوش های ریز زیر پوستی زده،۵ماهشه پمار زینک همیشه واسش میزنم وروزی چند بار هم میشورمش وپوشکشم مرتب عوض میکنم،این پوشکا ۴ماهه داره استفاده میکنه وپودر امپرازول هم ۳ماهه که میخوره چه گار باید بکنم ؟؟؟؟؟پماددیگه ای هست که بهتر باشه ؟؟؟؟
- یبوست
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- خواب نوزاد
من نوزادم تازه يك ماه را تمام كرده خيلي سخت مي خوابد نزديك يك ساعت طول مي كشد كه بخوابد ولي وقتي مي خوابد سه ساعت تا شير خشك بعدي مي خوابد فقط سخت مي خوابد در برابر خوابيدن مقاومت ميكند گريه ميكند تا بخوابد در ضمن كوليك دارد .بعضي أوقات مطمينم درد ندارد ولي نمي خوابد و شروع به گريه ميكند تا بخوابد . چي كار كنم ؟دليل اينكه نميخواهد بخوابد چيست ؟ چه جوري سريع بخوابانمش؟
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- تب و تشنج
سلام با عرض ارادت خدمت شما دکتر عزیز من پسرم یک سال و ۳ ماهشه برای اولین بار با وجود مراقبت های داخل منزل تب کرد و تشنج شد ۳روز بیمارستان بستری شد و تمام آزمایشات گرفته شد و مشکلی نبود و ویروسی بود و مرخص شد الان حالش کاملا خوب شده و سوال من اینه که ما سفری در پیش داریم که با هواپیماست آیا این سفر چون به تازگی به خاطر تب تشنج شده اختلاف فشار داخل هواپیما ناخودآگاه موجب تشنجش نمیشه؟ و آیا این اختلاف فشار که موجب هوا افتادن گوشها میشه گوش دردش نمیکنه و به پرده گوشش آسیب نمیزنه؟ و سوال آخرم هم اینه که آیا این تشنج به دنبال تب آسیب مغزی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم سوالاتمو پاسخ بدین منتظر پاسخ گوییتون هستم با تشکر
- زبان
سلام آقای دکتر علت سیاهی زبان دختر هشت ماهه چیه. قطره آهن میخوره برای رفعش چیکار کنم ممنون
- ایا به کودک ۵ سال باز شربت مولتی ویتامین باید داد چون بعد هر ظربه ناخون پاش میشه کنه میخواستم بدانم ایا کبود ویتامین داره
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم الان یه مدتیه بعضی وقتا شیر بالا میاره نگرانم شیر خشک ببلاک ۱ میخوره

