Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک ۱۴ ماهه
سلام و خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پس از دوبار تشنج و بستری در بیمارستان مرخص و دو داروی کلونازپام و لوینتکس داده شده است پس از مصرف کودک بی قرار و دارای درد شکم است آیا دلیل درد دارو ها است و میشود داروی های دیگری جایگزین کرد ؟ در کل مشکل چگونه حل شود؟ ممنون
- رفلاکس نوزاد ورگه های خو ن در مدفوع نوزاد
نوزاد چهار ماهه ام دچار رفلکس میباشد شیر مادر می خورد و خودم هم در این مدت پروتیین گاوی مصرف نکردم اما یک ماهی است که در مدفوعش رگه های خون می بینم موقع مدفوع کردن بسیار زور میزند الان قطره پدید لاک و شربت پنتوپرازول مصرف میکنه به نظر شما علت رگه های خون چه میتونه باشه چون من اصلا محصولات گاوی را مصرف نمیکنم وبه شدتمواظب رژیمغذاییم هستم ایا رفلکس باعث این میشه؟
- سلام اقای دکتر از چه سنی میشه به نوزاد موز داد
- مصرف دارو
سلام. میتونیم شربت سفیکسیم 100 رو به پسر 4 سالم که 14 کیلو هست روزی یکبار 6 سی سی بدم؟
- سرنوزاد
سلام آقای دکترخواهش میکنم دوتاسوال منوجواب بدید فوت کردن زیاد به سرنوزاد خط داره؟یقه لباس نوزادی تنگ بود درش آوردم خیلی گریه کرد به سرش فشارنیومده
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد از امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای هم مثل ابریزش بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم گرفتم رو ۳۵ در جه بود
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- قرص
سلام آقای دکتر کودک ۲۰ ماهه ام قرص ال دی یعنی جلوگیری از بارداری را خورده تو کیفم بود تو رو خدا بگین چگار کنم
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماه ونیم شه الان ۵ روزه شکمش کار نکرده وچون به پروتئین گاوی هم حساسیت داره پدی لاکت و پودر امپرازول مصرف میکنه چکار کنم خیلی هم دل درد داره و گریه میکنه
- مطب
سلام آقای دکتر امروط چه ساعتی مطب تشریف دارین؟
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام خسته نباشید من دیروز به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم امروز دوبار بالا اوردش این خوبه یابد
- قطره اهن
سلام تا چن سالگی قطره اهن و مولتی را باید ب بچه داد؟؟
- دکتر سلام
سلام اقای دکتردخترم مدفوعش امروز سفت بود ویکبارتاالان ساعت ۴عصر دفع داشته،،وخون نداشت از ۶صبح تب نکرده شکرخدا حال عمومیش خوبه وقتی خوابه بادهان گاهی نفس میکشه،ابریزش بینی داره و باسرفه ازخواب بیدارمیشه و یکم بالا میاره خشک هست سرفه اش چی بدم بهش ایا سرماخورده؟دیروز معاینه شده گفتن خوبه گلوش و سینش آزیترومایسین۱۰۰ روزی ۲ونیم سیسی قطره فلور هر۱۲ساعت ۵قطره زینک هر۱۲ساعت ۲ونیم سیسی داروهاش هست که میدم بهش ضدسرفمم بدم چکارکنم؟ خشکه سرفه هاش و زیاد نیست
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- تخم مرغ
سلام به بچه ۷ ماه نیم میتونم زرده تخم مرغ بدم ؟ ممنون
- گوارش و غدد
سلام بچه ام استفراغ کرد بدون اسهال.به علت تکرر استفراغ تحریک شد و کمی خلط خونی داد..17شهریوربستری شد..مشکل گوارش بهبود پیدا کرد..دیدم دارن هر روز ازمایش میکنشش..مقدار اسید خونش هفت و نیم بود به وزن نوزاد9800هفت ماهه نمیخورد بچه بازیگوش و طبیعی..ترخیصش کردم با مسیولیت خودم تا ببرمش متخصص غدد..اما الان تب میکنه و کمی اسهال داره شیرش رو کم کم در وعده های بیشتر میدیم تا معده اش بهم نریزه..چیکار کنم نمیدونم دکتر

