Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. وقت بخیر. نوزاد. تازه. متولد شده. نزدیک دوهفته هستش مشکل ادرار بزرگ داره. چکاری باید انجام بدیم. لطفا راهنمایی کنین . تشکر ازشما
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید .پسر من ده سالشه دوهفته پیش سرماخوردگی داشت بردم دکتر دارو داد اول روزها تک سرفه داشت بعد روزها خوب شد الان شبها سرفه داره موقعی که میخواد بخوابه تا یک ساعت بعد آروم میشه دیگه نداره شربت اکسپورانتا میدم به نظر شما چی بدم بهش
- کف پای دخترم کمی میخ فرو رفته چیکار کنم
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- ریفلاکس
سلام دکترمن به پسر۸ماهم برای ریفلاکسش میتونم بجای قرص امپرازول۲۰روزی نصف صبحهاقطره امپرازولوبدم؟نحوه مصرفشم میگیدممنون
- چه شربت هایی بدم
پسرم ۳ سال و ۵ ماهشه سرفه های مکرر و خشک داره و آبریزش بینی. چه شربت هایی بهش بدم و با چه دوز هایی. ۱۳ کیلو هم وزنشه
- ورم دماغ
پسر من یک سال هشت ماه هست با دماغ زدزمین الان دماغش ورم داره میخواستم بدونم ایا عکس رادیولژی براش ضرر داره یا نه ممنونم اگه جواب بدین و قبل از این بخوره زمین بیشتر وقتا دماغش کیپ بود خواهش میکنم دکتر جواب بده از ترس دارم دیوانه میشم با این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - سرماخوردگی
سلام . نوزادم از موقع تولد سرما خورده و بینی هاش گرفته و خس خس میکنه و نمیتونه شیر بخوره هرکاری میکنیم خوب نمیشه قطره آب نمک میریزیم و با پوآر میگیریم . بخور اب سرد هم مدام بالا سرش هست . دمای اتاق هم معمولا 24 تا 27 درجه هستش شربت آموکسی سیلین میشه بهش بدیم الان 18 روزشه ؟؟؟
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- شستشو
سلام اقای دکتر خسته نباشید، اقای دکتر گاهی پیش میاد که سوال رو مینویسم و در نهایت مینویسه که سوال شما ثبت شد، اما دوباره که میام تو سایت تا ببینم شما جواب دادید یا نه، اصلا سوالم توی سایت نیست. نمیدونم دلیلش چیه در هر صورت سوالم را مجددا از حضورتون میپرسم، اقای دکتر نوزادم را با شیر خشک تغذیه میکنم، میشه بفرمایید بهترین روش شستشوی شیشه شیر نوزاد چگونه است،؟ من با مایع ظرفشویی میشورم همش نگرانم که مایع بمونه رو شیشه متشکرم
- شربت فروگلوبین
با سلام. دکتر برای پسرم در ۵ماهگی شربت فروگلوبین تجویز کرد روزی ۱سی سی. الان پسرم ۸ ماهه است، همون ۱سی سی بهش بدم یا بیشتر؟
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین
- سلام وقتتون بخیر نوزاد بیست روزه ای دارم که از دیشب بی قراره چند دقیقه پس از اینکه میخوابونیمش با گریه بیدار میشه

