Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم 7و4ماهشه زود به زود مریض میشه حتی شاید بعد از درمان سه روز طول بکشه شربت سفیکسیم 100براش تجویز کردن روزی یک بار 10سی سی بعد از ناهار دارو بیشتر کنم آخه خوب نشوده
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه
- زردیکفپاپسر۶سالهعلاعمیهمنداره
- Wbc 17.5
سلام پسرم حالت تهوع داره گلوشم خیلی خلط سفیدداره وبعدازغذاخوردن استفراغ میکنه
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- شکم کودک
سلام برادرم ۵سالشه ۳روزه شکمش درد میکنه ونمیتونه بخوابه دکتر هم رفتیم شربت دادن ولی اثر نداره
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون

