Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- سفکسیم
سلام ببخشید دخترم چند دوره اسهال شدید همراه تب داشته و دکتر بردم گاهی گفتن گوشش عفونت داره گاهی گفتن ویروسه. سری آخر اسهال خونی خفیفی داشت که آزمایش نشون داد عفونت داره و دکتر گفت عفونت روده است و براش سفکسیم تجویز کرد البته چون دخترم شربت نمیتوته بخوره سفکسیم ۲۰۰ روزی یکم از نصف بیشتر تجویز کرد.۷ روز قرص رو خورد و الان سه روزه دیگه قرص نمیدم و امروز اسهال و مشکل عرق سوزی داشت البته بدون تب.آیا با ۷ روز مصرف یعنی عفونت رفع نشدع که بازم اسهال شده؟؟نیاز به آزمایش انگلی هست ؟ ممنونم
- سلام دهان پسرم برفک زده چیکار کنم که خوب بشه
- وزن رشد کودکان
سلام کودکی تقریبا چهار ساله دارم وزن ۱۴ کیلو وزن گیری خوبی نداره ازمایشات همه سالم ضمنا موقع تولد وزن ۲کیلو بوده غذا ومیوهاصلا خوب نمیخوره ...ممنون راهنمایی کنید..مکمل خارجی اهن کلسیم خوبه یانه ممنون..
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- شیر خوردن شب
سلام آقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه هنوز شبها دوبار برای شیر خوردن بیدار میشه در طول روز هم شیر میخوره چند بار آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره بهش بدم یا باید قطع کنم؟
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- کپسول امپرازول
با سلام، کپسول امپرازول ۱۰ برای کودک ۸ ساله برای درمان رفلاکس روزی چند تا، با چه فاصله ای میشه داد؟
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- کاهش قد گرفتن و وزن گرفتن
سلام
پسرم یازده سالشه. قد و وزن کمتری نسبت به همسن سال هاش داره. چکار کنیم؟ - استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟

