Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- شربت پدیاتریک گریپ
سلام وقت بخیر پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه هم داره من همیشه پلارژین میدم به بچه وقتی سرمامیخورهومیخوام بدونم شربت پدیاتریک گریپ چطوره خوبه بدم یانه ؟ (شربت سرماخوردگی کودکان)
- اسهال زرد رنگ
سلام خسته نباشید.دخترم ۸روز اسهال بود والان روز دهمه.تعداد دفعات کم شده ولی هنوز مدفوعش ابکی هست.میخواستم ببینم عادیه یا نه؟
- شیرخشک
سلام دختر۴۰ روزه م،آلرژی و رفلاکس داره شیرخشک اچ آ میخورد، دکتر برا رفلاکس شیرخشک ای آر تجویز کرده،با توجه به آلرژی داره این شیرخشک مناسبه؟ خودمم رژیم رو رعایت میکنم. ممنونم
- مصرف لوپرامید برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از قرص لوپرامید استفاده کرد ؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
برای ۱۵ کیلو چند سیسی شربت سفکسیم باید داد کودک ۳ونیم ساله
- کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- خلط گلو وبینی
سلام آقای دکتر خوب هستید؟پسرم ۵/۵هست بینی اش کیپ بود باقطره دی بی سیلین باز شد عفونت داره سرفه میکرد تند تند بادمنوش وکتیوفن سرفه هاش کمترولی تبدیل به سرفه خلط دارشد تب هم داره شب هاکمی چی بهش بوم زود خوب شه سینوس هاش عفونت کرده اول بعدزده به گلوش
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- شیر خشک
بچه ام سه ماهه هست شیر خودمو میخوره ولی هفته ای یک یا دوبار شکمش کار مکنه اونم شل و خلط دار هست اگه بهش شیر خشک بدم بهتر میشه یا نه چه مارک شیر خشکی بدم
- رفلاکس
آقای دکتر من پسرم ۸ ماهو نیمه از بعد۶ ماهگی شروع کرد ب استفراغ کردن ۵ روز هر روز استفراغ میکرد بعد ی روز درمیان استفراغ میکرد الانم هفته ای یکبار استفراغ میکنه شبا نمیتونه بخابه همش وول میخوره گریه میکنه قوس میکنه کمرشو رو ب جلو وهرچی میدم بخوره عق میزنه صبا پا میشه بینیش گرفته من چ دارویی استفاده کنم رفلاکس داره پسرم؟ یا حساسیت ؟الان دو روزه ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک و خیلی بی قراری میکنه دقیقا مث اینکه سرما خورده چجوری میشه فهمید واقعا سرماخوردگیه یا علایم رفلاکسه ممنونم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- کودک ۸ ماه
سلام دختر هشت ماه دارم که ناحیه تناسلی و لایه پاشجوش قرمز زده علتش چی هس و چه پماد استفاده کنم
- عطسه
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوساله امروز تک تک عطسه میکنه سرما خورده؟؟یا شربت سیتریزین بدم بهش
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- سرما
سلام دکتر پسرم خیلی بی اشتهاشده و بی قراره ممکنه سرماخورده باشه 3ماهه چی بدم بهش

