Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک ۶ماهه
دخترم ۶ماه داره دوروز آبریزش بینی داشت از اسپره شستشو استفاده کردم تا امروز بدنش کمی گرمه کسله صداش سنگین شده به راحتی شیر نمیخوره باید چکار کنم ؟
- حساسیت
دخترم ۸ماهشه وزنش۵ کیلو ،ریفلاکس داره شیرخشک هرچی میدم وزن نمیگیره وتوی مدفوع گلوله های سفید داره باید چه شیری بدم بهش
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد
- ویتامین اد
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسر من۵ماهش ماه پیش۵روز ب خاطراسهال واستفراغ بستری شد بعدگفتن ک اد رو ندم چون باعث میش مدفوش شل بشه بعد الان دوباره دارم بهش میدم شل شده شیرخشکی هم هست پدی لاکت میدادم دیگ نمیدم الان باید قط کنم اد رو؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان.دختر پنجاه و چهار روزه ای دارم که یبوست گرفته و هربار چهار روز پنج روز دفع ادرار ندارم و با وارد کردن گوش پاک کن روغن زیتونی شده به مقعدش کمکش میکنم تا دفع مدفوع داشته باشه اما تکرار این کار رو دوست ندارم .آیا این یبوست خطر سازه .یا اینکه برای دفع مدفوع صبوری کنم؟
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- شیرنخوردن نوزاد ۳ماهه
سلام نوزادم ۹۰ روزه اس و با وزن دو صد بدنیا اومد و الان چهار کیلوهست از اول هر چی شیرخشک بهش دادم دل درد شدید میشد و شیرخودمو با رعایت رژیم لبنیات بهش میدم حتی پپتی جونیور هم نساخت بهش الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره و خودشو کش و قوس میده و مدفوعش مخاطیه و بلافاصله بعد از شیر خوردن خیلی خودشو میکشه و قوس میده و زور میزنه مشکل از چیه
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- میوه
با سلام اقای دکتر به طور دقیق از چند ماهگی میتوان به نوزاد خیار سبز داد وایا در مواقع سرما خوردگی میتوان به او خیار سبز داد یا نه با تشکر
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- لرزش پای نوزاد
باعرض معضرت بیشتر شدن لرزش هاخطرناک نیست خیلی ناراحتم لطفا راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر.پسر ۹ماهه من تا صبح خیلی زیاد بیدار میشه.علتش چیه و چیکار کنم کیفیت خوابش بهتر بشه؟
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- از شیر گرفتن کودک
دخترم ۱۹ماه و نیمه بعضیا میگن زودتر از شیر بگیر بعضیا میگن تا ۲ سال شیر بده .شیر خودمو میخوره چیکار کنم قطع کنم یا بهش شیر بدم تا ۲سال
- شربت زینک
سلام آقای دکترمن دخترم ۱۱ماهه س ووزنش ۷کیلوه میتونم بهش شربت زینک سلفات بدم درضمن قطره اهن وملتی ویتامین نیز مصرف میکنه مشکلی نداده؟
- کم خوابی
نوزادی 23 روز دارم. مقدار شیر خوردن زیاد ولی خواب کم، البته این موضوع چند روزی پیش امده
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- واکسن نوزاد یازده ماهه
سلاو اقای دکتر نوزاد یازده ماهه دارم واکسن انفولانزا رو باید کامل تزریق کرد یا نصفه؟

