Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دخترم وزنش کمه میشه بهش شیرخشک بدم که چاق شه ،آخه همه میگن چرا لاغره
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای سینوزیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم ده سالشه تقریبا یک ماه پیش سینوساش عفونت کرد و سرفه های شدید میکرد دکتر براش قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ براش نوشت و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین بعد از یک هفته سرفه هاش شدیدتر شد بردم دکتر دیگه قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشت گفتن یک هفته مصرف کنه بعد از یک هفته بهتر شد ولی وقتی قطع کردم سرفه ها دوباره شروع شد دکترش گفت سه روز دیگه قرصا رو ادامه بده دادم بهش ولی الان دوباره سرفه و ترشح داخل حلق داره. میخواستم بپرسم همون سفکسیمو باید ادامه بدم؟ پسرم زمینه آلرژی هم داره نیازی به اسپری نداره؟ چون قبلا دکترش برا اسپری سررتاید میداد و یه اسپری دیگه که یادم نیست نیازی هست اسپری براش بگیرم؟
- سلام دخترم ۵ ماهه است طرما خورده شربت سفکسیم ۳ روز داره میخوره شکمش شل شده خسخس سینه زیادتر شده داروی دیگری هم باید استفاده کنه قطره پلاریشن هم بهش مزدم
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- سرلاک
سلام جناب اقای دکتر. نوزادم نه ماهه هست. سرلاک چی بخوره. برنج خورده ممنونم
- آزیترومایسین ۲۰۰ وسه کودک به چه صورته ۲۵ وزنشه
- تب
پسرم ۷ ماهشه دو روزه تب داره خیلی بیقراری میکنه نمیدونم چیکار کنم دارو میدم تبش میاد پایین امروز هم وقتی شربت داشتم میدادم استفراق داشت دکتر هم نبردم چون کرونا
- دندان
بإسلام نوزادي ٦ماهه دارم كه از بدو تولد انگشت شصتش رو ميك ميزنه موقع خواب و موقع گرسنگي هم اصلا گريه نميكنه فقط انگشتش رو ميخوره آيا مكيدن انگشت باعث خراب شدن فَك يا كج در اومدن دندان هاش ميشه؟
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- یبوست
سلام بچم ۳ماهشه وزن تولد۲۷۰۰الان بالای ۷کیلو شیرمادرمیخوره باشیرخشک اپتامیل پرونوترا.قطره بایولاکت هم میدم بامولتی ویتامین ازاول مشکلی نداشته یعداز ۲۰روز نفخ ویبوست گرقته نفخش زیاده یبوستش هم طوریه که خیلی زورمیزنه شرخمیشه اوایل ماساژ میدادم مدفوع میکرد الان نمیکنه یک دکتر گفت حساسیت ب پروتئین گاوی داره شیرخشک haگرفتیم تاثیرنداشت ی دکترگفت شیرخشک کامفورت بدید اضلانمیخوره یک دکترگفت مشکل ازشیرمادره اونم پودر پیدرولاکس داد خیلی اذیته همش گریه میکنه چکارکنم دکتر
- داروی گیاهی
باسلام و خسته نباشی نوزاد من تازه رفته داخل نه ماه و سرماخوردگی ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه شربت کوریزان و قطره بینی براش گرفتم بهش میدم خواستم بدونم که زیره رازیانه واویشن بهش میدم اشکال نداره ممنون از شما
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه دخترم دوزاده ماهو بیست روز سن داره، دو سه شبه نصف شب با احتقان بینی و ترشح پشت حلق بیدارمیشه و تا صبح این حالتو داره، مث حالته حساسیت، روزها تا شب خوبه، فقط شب تا صبح این حالتو داره، راهنمایی بفرمایید علت چیست و چه کاری باید انجام بدم؟ ممنونم از لطف شما
- سلام من نوزادم دو ماهشه میشه از قرص چاقی هیمالیا استفاده کنم بچم شیر هودم رو میخوره ولی خیلی لاغر شدم
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
پسرم ۷ سالشه آبریزش شدید با سرفه شدید داره دارو میدم سرفه اش خوب نمیشه اسپری همتاثیری نداره موقع خوای خر خر میکنه خس خس هم داره لطفا راهنمایی کنید
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- درمورد نوزاد سه ماهه

