Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- انگل
سلام دکتر . پسرم ۱۰ ساله هست یه مدتیه که انگاری انگل گرفته ولی حدود دوماهی اذیت نمیشد فقط خارش داشت الان دوباره اذیت میشه یهویی ،شرایط آزمایش هم فراهم نیست،با قرص مبندازول تهیه کنم خوب میشه ؟؟مرسی
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- سرماخوردگی نوزاد یازده ماهه
ترشح چرکی ازبینی داره میشه سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم وچه مقدار؟
- شیردهی
با سلام بنده تصمیم به کاشت ابرو دارم و از بیحسی لیدوکایین استفاده میشه به مدت ۵ ساعت جراحی دارم لطفا بگین این ماده تاثیری روی کودک شیرخواره ۱۸ ماهه داره؟
- قطره آهن
سلام آیا مصرف همزمان قطره آهن و مولتی ویتامین برای کودکان زیر یک سال اشکالی ندارد؟؟مصرف همزمان قطره آهن و آ د چطور؟؟
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- درباره داروی بچه
سلام پسرم یکسالشه عفونت داره سینه اش روزانه چندقاشق بهش شربت آموکسی سیلین 125بدم؟ممنون
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- تب بالا ۳۹
سلام دخترم ۵ و نیم سالشه از دیروز تب شدید داره ۳۹.۵ دکتر بردم استامینوفن هر ۴ ساعت ۵ میل دادم اصلا تبش پایین نیومد و سفیکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۶ میل اورژانس بردیم آزمایش خون و ادرار گرفتن گفتن مشکلی نیست و فقط ایبوپروفن هر ۶ ساعت ۴.۵ میل بخوره و سفیکسیم دیگه نخوره یه شیاف ۳۲۵هم گذاشتیم سوالم اینه که مگه تب به علت وجود میکروب نیست پس چرا دکتر اورژانس گفت سفیکسیم نخوره ؟و فقط ایبوپروفن هر۶ ساعت۴.۵ میل تجویز کرد دکتر تو رو خدا راهنمایی بفرمایید خسته شدیم از بی دقتی بعضی پزشکها . سفیکسیم ۱۰۰ بدم یا نه
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- عفونت گوش
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش شل و به رنگ سبز لجنی هست تاکی باید این دارو بدم به دخترم؟
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
مقدار مصرف ازیتر مایسین ۲۰۰برای کودک ۲۶کیلو
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون

