Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره
سلام جناب آقای دکتر کرم بین . وقت شریف شما بخیر و خوشی. آقای دکتر دیروز پسرمون رو که وارد هفت ماهگی شده برای چکاپ خدمتتون آوردیم. لطف کردید قطره مولتی ویتامینش رو که حاوی اهن و زینک و آد هست را دستور دادید و ما تهیه کردیم. آقای دکتر من فراموش کردم بپرسم که آیا دیگه نیازی هست که قطره ی آد که قبلا بهش میدادیم رو هم همچنان بدیم یا خیر؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- سلام دختر من دو سالشه به خوردن کاغذ علاقه داره چی کارباید بکنم
- آبریزش بینی
سلام اقای دکتر بچه 9ماهه دارم امروز به ابریزش بینی افتاده حال جسمیش خوبه میشه بگید لطفا چه دارویی بهش بدم؟
- سوال
سلام اقای دکتر نوزاد ده ماهه دارم کمبود وزن داره بهش فرنی وسوپ وکته پلو میدم بیسکویت مادر هم میدم براش کمکی شیرخشک شرو کردم ایا بنظرتون احتیاج هس بهش سرلاک هم بدم؟
- اسهال کودک یک ساله
یک هفتست دندون نیش داره در میاره و اسهاله.ولی الان دو روزه بشدت اسهاله.روزی شش تا هشت بار مدفوع آبکی.چیکار کنم.کمکم کنید لطفا
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- شربت خواب اور
سلام اقای دکتر برای نوزاد 20 روزه شربت خواب اور برای شبها راحت بخوابه پیشنهاد نمیکتید؟
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- مولتی ویتامین
سلام نوزاد ۴ ماهه ما با وزن ۵ کیلو شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف می کند که در طول روز به سختی به ۷۵۰ سی سی شیر می خورد و اجبارا برای شیرین شدن شیر از مولتی ویتامین استفاده می کنیم که گاهی بیشتر از دوز تجویز شده دکتر بهش میدیم آیا اشکالی ندارد؟ یا راه جایگزینی برای خوشمزه شدن شیر وجود دارد؟
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- سرفه
سلام وقت بخیر.دخترم ۴سالشه..چندروزه سرفه خشک میکنه و ابریزش بینی گاهی عطسه.اسپری سالبوتامول هماستفاده میکنه..سرفه هاش شدید شده .انتی بیوتیک لازمه بدم؟
- يبوست
سلام يك شيرخشك ارزون وقيمت مناسب معرفي كنيد هم شيرش خوبه لاشه وزن دهيش
- اسحال و تب
با سلام و خسته نباشید
پسرم اسحال و تب داره. ایا دندان در میاورد یا نه؟
- پودر چاقی
سلام یه بچه ی ۸ ماهه دارم و شیر خودمو بهش میدم تواین چند وقت خیلی لاغر شدم میتونم از پودر چاقی جینسینگ استفاده کنم
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- تکرار مدفوع خلطی.. پسرم حدود هفت هشت روز اسهال داشت خیلی بد وشدید ک چندین بار دمتر مراجعه کردم وداروهای کیدی لاکت وسابولاروسفکسیمومترونیدازول خدود هفت روز دادم البته مترونیدازول سه روز گفت دادم.. الان اسهال خیلی بهتر شده بعد دوهفته ولی خوب بیرون رویه داره روزی شش بار ویاکمتر ولیهمراه با دلپیچه وحرکت باد در روده هست واذیت میشه مدفوعشم گاهی خلط داره.. پسرم سه سالو نه ماهه.. ممنون راهنمایی کنید
- واکسن چهار ماهگی
سلام پنج روزه به دخترم واکسن زدم پای چپ محل واکسن باد کرده مثل سنگ شده کیسه آبگرم ميزارم فایده نداره چیکار کنم ؟

