Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- سلام وقتتون بخیردخترم یازده ماهشه هرچی غذامیدمتف میکنه بیرون بجزهیچی نمیخوره چمارش کنم
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ساله ام یکی دوماهه که روی مبل دولاشده وخودش روبه مبل میکشد. یاطاق باخوابیده وبادست روی آلتش میکشد. خیلی هم بعدازآن عرق میکند. علت چیست وچه بایدبکنم؟ممنون میشم که سریعتربه سؤالم پاسخ دهید. باتشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- مصرف بیش از حد دارو
با سلام . اشتباها به جای نیم سی سی شربت زینک سولفات ۵ سی سی از این شربت به کودک ۵۰ روزه دادیم .. مشکلی پیش نمیاد؟؟،
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- قرص استامینفوند۳۲۵
سلام برای کودک ۳ ساله با وزن ۲۱ کیلو می شه از قرص استامینوفن ۳۲۵ استفاده کرد ؟
- شیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر، دخترم ۴ سالشه،هروقت شیر پاستوریزه میخوره بعدش یبوست میشه بفرمایید چه راه حلی داره که بتونم بهش شیر پاستوریزه بدم و یبوست نشه ممنون
- مصرف ببلاک ال اف
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیمه است و به لاکتوز حساسه، الان شش ماهه ببلاک ال اف روزی ۱۵۰ سیسی داخل لیوان میخوره، با توجه به اینکه نمیتونه شیر و لبنیات عادی مصرف کنه اشکالی داره تا سه سالگی همین شیرخشک ال اف رو بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس

