Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام خسته نباشید ،دختر من ۲ ماهش هست از زمان تولد احساس میکردم سینه اش صدا میده،دکتر که دو بار بردم گفتن گرفتگی بینی داره ،الان احساس میکنم خلط پشت حلق داره موقع شیر خوردن نفس کم میاره و گاهی اوقات شیر پس میزنه ،قطره بینی هم میریزم
- شیرخشک
.سلام.وقت بخیر.دختر من تازه ۵ماهش تموم شده.بهش شیر خشک نان یک میدم اما خیلی بی قرار.بعد بهش بیومیل میدم خیلی اروم و خوب اما رنگ پی پی یه جوری .انگار سبز تیر و زرد خیلی روشن که حس میکنم به سفیدی میزنه هست.تو نت خوندم سفیدی پی پی علامت خوبی نیست. با خوردن بیومیل اینطور میشه پی پی اما با بیومیل ساکت حالا موندم بهش بیومیل بدم یا نه؟ شما برای دل درد چی پیشنهاد میکنید؟
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- دخترده ماهم بعدازعمل قلب
باسلام خدمت جناب دکتردخترده ونیم ماهه ای دارم که حدودچهل روزپیش عمل قلب بازشدوازاون روزتاحالایبوست شدیدگرفته طوریکه خیلی زورمیزنه وگریه میکنه ومدفوعش هم خیلی خشک وسفته دکترپودرپیدرولاکس دادکه اگه هرروزمیخوردشکمش خوب بوددرغیراین صورت نه بعدیه دکتردیگه بردم که شیاف گلیسیرین وآنتی هموروییددادامابازم فاییده ای نداشت بعدشروع کردم به گیاه درمانی که بهش روغن بادام وکنجدوزیتون وشربت انجیروشربت بیلی ناسترهم دادم امابه سختی روزی یک باردفع میکنه فلوس وبارهنگ وانجیرخشک هم فایده نداشت شیرخشکش روهم که ببلاک میدم که میگن ضدیبوسته درون مقعدش روهم باسرنگ روغن زیتون مییریزم لطفاااراهنماییم کنیدچیکارکنم
- مالیدن پاهای نوزاد
سلام دختر چهارماهم دوهفتس که کف و کنارپاهاشو محکم بهم میماله و همیشه انگشتای پاشو محکم جمع میکنه علتش چیه؟
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- برفک دهان
آقای دکتر داخل دهان پسر ۱۷روزم سفیدک زده چکار کنم ممنون میشم پاسخ بدید که چکار کنم
- قطره آهن
سلام دکتر خداقوت ببخشید تاثیر قطره اهن به نوزاد چقدر هست؟من زیاد به پسرم نمیدم از شش ماهگی تا الان که نزدیک به هشت ماه هست فقط یک شیشه دادم مشکلی براش ایجاد میکنه؟باید هر روز بهش بدم؟ آخه اصلا نمیخوره همه رو پس میده
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- پاكشیدن
سلام علت اینکه نوزاد پاهایش را در مرحله دندان درآوردن بهم میکشد چیست ؟
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- یوبوست
اقای دکترم پسرم ۶۷ روزع است واول خوب شکمش کار میکرد ولی علان که دوماهش شده ۵ یا۶ روز شکمش کار نمیکنه نمیتونه بره بیرون وداروهای دکترم چیزی نکرده میشه راهنماییم کنین
- رفلاکس نوزاد
بچه ام توی بیمارستان از همون ابتدای تولد و بعد از خوردن شیر دو مرتبه شیر ب گلوش برگشت داده شد و رنگ صورتش ب سمت کبودی رفت وقتی ب پرستار گفتم گفتند اگر باز تکرار شد حتما بگید دیگه ب اون شدت ک تکرار نشد ولی توی این هفته علائمی داره ک با توجه ب مطالعاتی ک داشتم حدس میزدم دچار رفلاکس باشه علائمی مثل:استفراغ ب صورت شیر ک میخوره البته هم از شیر مادر و هم از شیر خشک استفاده میکنم مارک بیومیل پلاس. سکسه های طولانی مدت داره؛شیر تو گلوش میاد و ی حالت ناخوشایندی داره و قوت قوت میکنه اکثراوقات.دائما گرسنه هست و زیاد تقاضای شیر میکنه البته از دیروز کمتر بهش دادم مثلا دیروز ۹ پیمانه شیر خشک خورد.توی خواب زیاد میپره و شبها بیقراری میکنه.امروز ک خوابهاش در حد یک ربع توی روز بود.سرفه و عطسه زیاد میکنه.دست وپاهاش سرد هستند.موقع گریه حالت خمیدگی ب خودش میگیره و پاهاش رو جمع میکنه.دستهاشو دوست داره زیاد بخوره.ی مشکل دیگه هم از بدو تولد تا الان داره اونم اینه ک شبها ک میخوابه دیگه برا شیر خوردن بیدار نمیشه و اگه سعی نکنم از شیر خودم یا شیر خشک بهش بدم تا صبح رو خواب هست.ولی ب زور هم ک شده حتی ۵ دقیقه ای نصف شب بهش شیر میدم خداروشکر زردی نداشت.وزنش موقع تولد۳/۱۸۰ بود و ۲۸ روزگیش ک بردمش بهداشت۳/۷۲۰شده بود.ب نظر شما وزنش خوب بوده یا خیر؟Ñ:دیروز و امروز پسرم ی خواب درست نداشته یک ربع هم نمیشه ک باز بیدار میشه در حالیکه خیلی خسته و خواب الود هستش گریه زیاد نمیکنه ولی ارامش هم نداره توی خواب میپره و ی جوری ترس داره
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس ای داره و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیاست باید بهش بدم؟ممنون میشم
سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس تب و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟ممنون میشم
- دارو
با سلام اقای دکتر تا چند رو ز شربت سرما خوردکی کودکان برای نوزاد عوارضی ایجادنخواهد کرد با تشکر

