Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- طریقه مصرف گرانول خوراکی
سلام میتونم گرانول خوراکی با آب گرم مخلوط کنم به دخترم که 6سالشه بدم
- ازیتروپایسین
پسرم ۱سالشه میشه بگین چقدر آزیترومایسین بدم بهش وهر چند ساعت بدم درضمن وزنش ۹ کیلو هست
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- لكه روي كمر
سلام خسته نباشيد من پسرم يك سالشه و الان چهار ماهيست ك روي كمرش لكههاي سبز و قرمز در ميان و خيلي زياد شده
- چشم
درود وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ روزشه چشم چپ کمی قی داره چند بار با چای و گوش پاک کن تمیز کردم بهتر شد ولی کامل خوب نشده چیکار کنم؟؟؟
- قد و وزن
با سلام و خسته نباشید ببخشید اگر کودک یکساله ایی نسبت به سایر همسالان خودش از قد بلندتر و وزن بیشتر برخوردار باشد ایا اشکال دارد ممنونم.
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- تغییر رنگ پوست
سلام.دختر هفت ساله دارم .وقتی کوچیک بود پوستش خیلی روشن بود .الان پوستش تیره شده گاهی هم روشن میشه .درکودکی کمخونی داشته که دکتراگفتن درمان شده
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- شیر پاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 20ماهش هست آیا میتونم بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم؟کم چرب بهش بدم یا پر چرب ؟پسرم یبوست داره الان بهتر شده مشکلی پیش نمیاد ؟
- سلام ببخشید بچم دو سالشه تب داره میتونم ببرمش حموم
- تشنج نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزادماکه امروزبدنیااومده دچارحالت تهوع شده..پزشک گفته که ازآب کیسه ی مادرخورده..بچه روبردن که شستشوی معده بدن.حالاگفتن که بچه دچارتشنج میشه وبرای مطمئن شدن میخوان ازنخاع بچه آب بردارن تابفهمن عفونت داره یانه..این کاربرای بچه ضررنداره؟چون شنیدم باعث فلج شدن کودک میشه؟؟ممنون
- دو ناحیه کلسیفیکاسیون پارانشیمال در کبد جنین قابل درمانه ؟
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام وقتتون بخیر
پسر من دوسالشه چهار شب بد میخوابه و خیلی زور میزنه دستشم به پشتشه ، روزها هم اکثرا دستش تو دهنشه و چیزهاروهم از روی زمین برمیداره میکنه تو دهنش رفلاکس داره و سنگ کلیه هم داره برای رفلاکسش نکسیوم ۲۰ مصرف میکنه. به نظر شما چرا چند شبه تو خواب جیغ میکشه و دستشو میزنه به پشتش،یکمم لاغر شده

