Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم نوزاد
نوزاد سه ماهه یک چشمش عفونت کرده قرمز شده وترشحات زرد و چسبنده داره چکار کنیم خوب بشه
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده
- شیرخشک
باسلام ب نظرشما شیرخشک آپتامیل pdfبرای وزن گیری نوزاد۵ماهه بهتره یا بیومیل پلاس۱. من آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم میدم اماتاثیری ندیدم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. ۲۴خرداد واکسن دوماهگی پسرم هست .گفتین چند روز قبل واکسن ازتون بپرسم که چه قطره ای و چطور بهش بدم برای واکسن؟ بیمار خودتون هست آیهان انصاری.بیمارستان بخاطر تب بستری شده بود ۳هفته پیش
- زردی
با سلام و احترام اقای دکترپسرم ۳۹ هفتگی متولد شده ، روز ۳ تولدش زردی گرفتازمایش از کف پا دادیم زردی ۱۳ بود دو روز دستگاه رفت زردی اومد پایین ، الان ۴۴ روزش هست و ۳۵ روزی تست زردی وریدی دادیم ۱۰ بود ، دکترش گفت از بین میره به مرور ، الان ۴۴ روزش هنوز تو صورتش و گوشه چشمش یکم زرد هست، عفونت ادرار هم نداره ازمابش کردند
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- پیچ خوردن نوزاد موقع خواب
علت پیچ خوردن نوزاد یک ماهه دو ماه در خواب چیست ینی راحت نمیخابه همش پیچ و تاب می خوره و صدا هم در میاره
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- خرخر میکنه سینش
نوزادم ۵ماه ۷روزشه سینش خر خر میکنه چ داروی بدم خوب شه چرک خشک کن میدم خوب نشد لطفا کمک کنین
- قطره آهن
بچه ۴۰روزه داریم گفته بودن روزی ۲۵قطره اهن بهش بدیم امروز اشتباهن بهش ۲۵سی سی خوراندیم ایا برای بچه ضرر هم داره؟؟ 3
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- نفس کشیدن
سلام آقای دکتر ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماه دارم از امروز صبح نمی تواند درست نفس بکشد انگار سرما خورده چکار کنم برای بهبود تنفس کودکم
- دانه های قرمز
سلام. نوزاد ۵ ماهه دارم. گردنشو با دستمال مرطوب پاک کردم. بعد یکی دو روز متوجه شدم دانه های ریز قرمز کمرنگ و برجسته زده رو گردنش. یعنی به دستمال مرطوب آلرژی داشته؟ الان چکار کنم خوب شه؟
- سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه شکمش دور به دورکار میکنه 2هفته یک بار علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟

