Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- سرماخوردگی کودک ۳/۵ماهه
کودک ۳/۵ماهه ب وزن ۵ کیلو ک از دیروز سرماخورده و فاویسم دارد
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- دوز و مصرف شربت پیروی ساید برا بچه ۲ ساله
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من یک سال و نیمشه سرما خورده صداش گرفته و سرفه میزنه چه شربتی بهش بدم و مقدارش چقد باشه دسترسی به دکتر ندارم که ببرم معاینه بشه
- غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میتونیم گردو و پسته آسیاب شده را مخلوط با سوپ کودک بهش بدیم؟؟ لطفا بفرمائید مثلا از پایان شش ماهگی یا مثلا پایان ( هفت ماهگی و...)
- قلم
باسلام براي نوزادي كه حساسيت بِه پروتيين گاوي دارد و رفلاكس استفاده از از آب قلم گوسفند در سوپ براي او مضر است؟
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- سلام پسرم ۳ ماهه ۱۲ روز به دنیا اومد تقریبا از ۲ ماهگی مدفوع دیر میکنه بار اول ۸ روز مدفوع نکرد با شیاف مدفوع کرد تا چند روز قبل ۴ روز یه بار ولی الان دوباره ۱ هفته اس مدفوع نکرده راهنمایی کنید ممنون
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسر من سه ماهش هست و هشت روز هست که مدفوع نکرده شیر خودمو می خوره و شیر خوب می خوره استفراغ هم خیلی کم داره به صورت پنیری و دفع باد شکم هم داره ولی مدفوعش نداره از شیاف گلیسیرین استفاده کردم فایده نداره از شربت منیزیم هیدروکسید هم استفاده کردم فایده تو را خدا کمک کنید چیکار کنم
- ختنه کردن نوزاد
سلام وقتتون بخير دکتر پسر من تازه ۴ماهگي اش تموم شد ولي متاسفانه به خاطر کرونا ختنه اش رو انجام نداديم الان نميدونيم چکار بکنيم روز به روز بزرگتر ميشه از اون طرف م بيماري کرونا هست. به نظر شما چه بايد بکنيم؟؟ ايا در اين شرايط ايا اين کار رو انجام بديم يانه؟خطري نداره؟ چند روز بعد واکسن ش انجام بديم؟ بعد کدوم روش رو پيشنهاد ميکنيد ؟؟؟ ممنون ميشم کامل راهنمايي کنيد.
- قطره اهن
سلام، دخترم ۲ نمونه قطره آهن (سیدرال و لیپوزفر) رو استفاده کرده ، وقتی قطره آهن میریزه دور دهنش ، اون ناحیه قرمز میشه؟دلیل بر آلرژی و حساسیت هست؟باید نمونه ی دیگه استفاده بشه؟
- سوختگی پای بچه
سلام خسته نباشید دخترم ۷ ماهشه سوخته هر کاری میکنم خوب نمیشه شدیده خیلی افتضاحه پوشک عوض میکنم خوب نمیشه کرم عوض میکنم خوب نمیشه چیکار کنم مشکل چیه خسته شدم دیگه داغون شده بچم

