Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- مدفوع نوزاد
باسلام وخسته نباشید. یه نوزاد ۲۰ روزه دارم که چندروز اول زردی داشت ولی برطرف شد . از بدو تولد شیرخشک نان 1و شیرخودمو بهش میدم ولی چندروزیه که یه روز مدفوع نمیکنه یه روز مدفوعش آبکیه شبیه ادراره اونم یکی دوبار فقط وهنوز قطره ی زردی هم بهش میدم ممکنه مشکل از شیرش باشه اخه شیرخودمو که میخورد مدفوع میکرد ولی آبکیه شل نیست ولی شیرخشک که میخوره مدفوع نمیکنه
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- سرماخوردگی
- نوزاد ما 18 روزش بند نافش نیفتاده ایا ایرادی دارع
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- جوشیدن شیر
سلام آقای دکتر شیر پاستوریزه باید بعد از رسیدن به نقطه جوش باز هم باید بجوشد؟؟شیر پاستوریزه چه مدت باید جوشیده شود؟؟
- کولیک نوزاد دو ماه
میشه یه دکتر خوب داخل اصفهان معرفی کنین که بتونم بهشون مراجعه کنم و کاری که گفتین انجام بدن؟ به نظرتون قطره بی بی کر خوب نیست بهش بدم؟
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- درمورد یبوست نوزاد
باعرض سلام وخسته نباشید.دختر من سه ماهشه.برا رفلاکس معدش دکتر شاسه امپرازول۱۰تجویز کرده که نصفشو صبح نصفشو شب بدیم.ولی بامصرف دارو یبوست میگیره.حتی یک چهارمم میدیم باز یبوست داره .دکترمون داروشو تغییر داد پنتوپرازول نوشته براش.ولی من تو گوگل جستجو زدم .نوشته بود زیر ۵ سال ممنوعه.لطفا راهنماییم کنید🙏
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- چه دارویی؟
با سلام و احترام آقای دکتر دختر من سه ماه و نیم داره فکر کنم الان چهار و نیم کیلو باشه بدو تولد 1730بود هشت ماهه به دنیا اومد میخواستم بدونم چه داروهای واجبی باید بخوره موارد زیر رو میخوره یک روز درمیون اسید فولیک نصف میخوره روزی یک سی سی آد و یک روز در میون زینک نیم سی سی به خاطر کرونا از خونه در نیاوردمش یک ماه دکتر نبردم ممنون از لطف شما
- بعداز چندروز ازخوردن قطره بی بی کر شکم نوزاد کارمیکنه؟
- رورویک
سلام وخسته نباشیدببخشیدمن ازچندماهگی میتونم دخترموبزارم رورویک وقتی ازدستاش میگیرم زورمیزنه بشینه چهارماهشه میتونم بزارمش رورویک علاقه شدیدی به نشستنوراه رفتن داره چون نمیتونه گریه میکنه ولی تورورویک ساکت میمونه
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من سی و دو روزه هست. در عرض سه چهار روز خیلی لاغر شده کلا صورتش آب شده. بچه رو که بغل میکنی کاملا احساس میکنی سبکشده . تو این سه چهار روز نه تب کرده نه روند تغذیه ش عوض شده نه روند بیرون رویش تغییر کرده. هیچ چیزی تغییر نکرده. فقط دلدرد داره که اونم از دو هفتگیش شروع شده و مورد جدیدی نیست. اقای دکتر این تغییر وزن موردی داره ؟ نگران کننده هست؟ چیکار باید بکنم؟

